TRABAJO ADMINISTRATIVA PLANIFICACIO
(35 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa planificacio
Responsable administrativa empresa d’inserció
Horari: dll a dj de 9:00h a h (0:45 minuts per dinar) i dv de 9:00h a h perfil: formació minima: cfgs administració i finances 1 any experiència en gestió de...
Recepcionista / administrativa per fer tasques de: - atenció al client - atenció telefònica - gestió d´albarans - suport al departament de planificació i administració...
Gestió de compres negociació i gestió de proveïdors control inventari optimització de processos i costos oferta de treball a la comarca osona experiencia minima...
Suport administratiu i d'equip general: seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant... donat el moment de creixement i consolidació...
Project manager - tercer sector / educación
Suport administratiu i d'equip general: · seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant... ● horari flexible...
Supervisió, coordinació administrativa dels processos de compres i contractació de serveis o treballs a tercers en acompliment de la normativa de contractació pública...
Tècnic/a suport comercial internacional (idiomes)
), gestió administrativa amb eines comercials ocm és el crm i amb idiomes per latenció i seguiment al client internacional i proveïdors... gestió de subvencions organització...
Tècnic/a suport comercial internacional(backofice)
Experiència en gestió administrativa amb eines comercials, inclòs el crm... la persona seleccionada serà responsable del seguiment i fidelització de clients internacionals...
Tècnic/a compres - comercial amb anglès
portar la gestió del dia a dia de la part administrativa de proveïdors... compromís amb lempresa, orientació al client, planificació i capacitat de presa...
¿Quieres encontrar trabajo?
portar la gestió del dia a dia de la part administrativa de proveïdors... arxivar documentació de proveïdors... estabilitat i pla de carrera dins lorganització...
Coneixements en normativa laboral, prl i gestió administrativa de personal... s´ofereix pla de carrera... - comunicació amb la gestoria: coordinació amb lempresa...
Tãcnic/a de suport a la gestiã del servei
Coneixements en gestió administrativa i seguiment de pressupostos es valoren coneixements en relacions laborals... aptituds competencials: comunicació autonomia...
Tècnic/a comptable i gestió de subvencions
- coneixements en comptabilitat i gestió administrativa de projectes... - coneixement d'aplicacions i eines per la gestió administrativa i comptable...
A quality ett vic, busquem un administratiu/iva per a una important empresa de la comarca d´osona, per realitzar les següents funcions:-gestió administrativa de...
- gestió administrativa de contractes comercials... tasques a realitzar: - gestió administrativa de comandes... experiència en el sector o llocs de treball similars...
Des de eurofirms busquem un administratiu/va comercial per important empresa d´alimentació a osona les tasques seran les següents: - gestió administrativa de comandes -...
Experiència en tasques de gestió administrativa i elaboració d’informes socials... • experiència: amb persones en risc d’exclusió i experiència en gestió administrativa...
A quality ett vic, busquem un administratiu/iva per a una important empresa de la comarca d´osona, per realitzar les següents funcions: -gestió administrativa...
encarregar-se de la gestió administrativa dentrada de comandes al sistema quan es requereixi... què sofereix? equip jove amb bon ambient laboral estabilitat...
Tècnic/a econòmic/a justificacions - lleida
Quines seran les teves funcions: • portaràs a terme la justificació de projectes i gestió administrativa, tant de les administracions públiques, com privades, garantint...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?

