TRABAJO ADMINISTRATIVA POLIVALENT
(10 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa polivalent
Recepcionista administrativa gestoria (sallent)
Experiència en atenció al client i gestió administrativa... la persona seleccionada s’encarregarà de les funcions pròpies de recepció i atenció al client, a més...
Administratiu/iva polivalent amb experiència
Es precisa incorporar perfil administratiu polivalent per el nostre departament de manteniments i reparacions... gestió administrativa del departament de manteniment...
Persona polivalent per realitzar tasques administratives, de botiga i magatzem... facturació, comandes, cobrament de factures i gestió administrativa de les vendes...
-atenció comercial pre i post venda -entrada de comandes clients al sistema, preparació i gestió enviaments -preparació documentació de venda i logística -contacte...
Perfil: formació administrativa i experiència mínima dun any en funcions similars... en dependència de gerència, realitzarà un ampli ventall de funcions i tasques...
Les funcions que desenvoluparà seran el suport en la selecció de professors, l’orientació professional i l’acompanyament de l’alumnat, la creació i anàlisi de l’agenda...
Així, ens trobem en la recerca d'un/a administratiu/va comptable un perfil polivalent i ressolutiu... funcions i responsabilitats a realitzar: a continuació es...
encarregar-se de la gestió administrativa dentrada de comandes al sistema quan es requereixi... què sofereix? equip jove amb bon ambient laboral estabilitat...
-suport polivalent en tasques administratives diverses, contribuint al bon funcionament del departament... -tramitació administrativa i seguiment de sinistres...
¿Quieres encontrar trabajo?
Es valorarà formació administrativa de grau mitjà o superior i/o diplomatura en relacions laborals, i coneixements del programa sage... horari: 8/9 a h...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?

