TRABAJO TASQUES ADMINISTRATIVES EMPRESA FIGUERES, GIRONA
(10 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Tasques administratives empresa en Figueres, Girona
Tecnic/a de recursos humans i relacions laborals
realitzar tasques tècniques, administratives i de coordinació de l’àrea de recursos humans i relacions laborals (rhl): selecció i reclutament, contractació, acollida...
Mínim 2 anys d'experiència en les tasques descrites... què oferim? - contracte estable directament per empresa... les teves tasques seran: - realitzar el registre...
Requisits:• experiència prèvia en tasques administratives... és valorable l' experiencia i formació en tasques administratives... • atenció a consultes administratives...
Algunes de les tasques a realitzar dins la teva jornada laboral seran: -atenció i recepció de clients... a laser factory busquem incorporar un nou membre al nostre...
Altres tasques relacionades amb el lloc de treball... les tasques que haurà de realitzar són les següents... salario: € por hora inicio: incorporación inmediata...
Tens experiència com a administratiu/va? ¿tens ganes d'emprendre un nou repte professional? si és així, aquesta oferta és per tu! des d'adecco girona estem cercant...
Elaboració d'estats financers mensuals i informestresoreria i elaboració dels pressupostos atenció a qualsevol notificació de l'agència tributària tasques administratives...
Tècnic/a d'intervenció directa amb joves figueres
Competències / coneixements: treball amb joves (nivell: alt) : planificació i execució de tasques administratives (nivell: alt) : adaptabilitat, iniciativa i resolució...
Operari/a logística / magatzem distribució
Les tasques principals que fa aqueta persona a l'empresa són: rep els materials, els descarrega, verifica les quantitats i supervisa els danys...
¿Quieres encontrar trabajo?
Itinerància en funció de les tasques d'aquest servei... disponibilitat de vehicle, permisos de conduir: b... coneixement de les eines ofimàtiques de tractament de...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?