Ver oferta completa

ACCOUNT RECEIVABLE

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Empresa estable en crecimiento Trabaja en un entorno informal y profesional.
¿Dónde vas a trabajar? Multinacional catalana del sector textil ubicada en Mataró.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? ● Gestionar y mantener relaciones sólidas con los clientes asignados, sirviendo como su punto de contacto principal.
● Atender las consultas de los clientes de manera efectiva, buscando soluciones adecuadas y proporcionando seguimiento según sea necesario.
● Gestionar el proceso de facturación de clientes, incluida la emisión precisa y oportuna de facturas y el seguimiento de los pagos.
● Manejar las reclamaciones de deudas de manera proactiva, identificando y abordando las cuentas vencidas para reducir la morosidad cada temporada.
● Coordinar con el equipo de operaciones para garantizar la correcta ejecución de los pedidos y la entrega de productos y servicios según las expectativas del cliente.
● Mantener registros precisos de las interacciones con los clientes y actualizar la información del cliente en la base de datos según sea necesario.
● Proporcionar informes periódicos sobre las deudas de los clientes.
¿A quién buscamos (H/M/D)? ● Conocimientos de comercio a nivel internacional.
● Alta orientación al cliente.
● Capacidad relacional y de trabajo en equipo.
● Discreción, rigor y proactividad.
● Fuertes habilidades organizativas y atención al detalle.
● Se requiere una formación mínima de Grado Superior en administración y contabilidad o similar.
● Experiencia mínima de 3 años en facturación/contabilidad (se valorará procedencia sector textil).
● Idiomas.
Inglés hablado y escrito nivel Advance.
¿Cuáles son tus beneficios? Horario flexible y viernes jornada intensiva Trabajo mayoritariamente en remoto (mínimo 1 día a la semana presencial) Retribución flexible Clases de idiomas gratuitas Descuento de empleado en nuestros productos Un ambiente excelente! (es verdad) Café, infusiones y fruta en la oficina ¡Ser parte de una gran historia en crecimiento!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 31/10/2024
Fecha de expiración
  • 29/01/2025
Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... requisitos del puestoresponisibility work closely within the organisation to determine......

Account Specialist - Gestor/a campañas digitales
Rankia S.L

Si quieres ayudarnos a construir este proyecto como si de tu propia empresa se tratará, desarrollando productos, creando procesos, analizando y tomando decisiones ¡no lo pienses más !este es tu lugar! ¿qué hace un account specialist en rankia? cómo account specialist tendrás la oportunidad colaborar......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

As the vip account manager, you will play a pivotal role in nurturing and managing high-value players within your market... our client, and international player within the online entertainment sector is building a new vip team and looking for experienced vip account managers for the different markets......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... active participation in management meetings is essential......

Auxiliar de Enfermería - Irlanda
Cpl Healthcare

Full-time, permanent or relief contract availableemployee assistance programmerelocation package: accommodation & flight allowanceassistance with pps number, bank account candidate requirements: healthcare qualification or experience in healthcareconversational level of english if you are interested......

Trainee recruiter
Triskel consulting

Collaboration: work closely with account managers to understand clients’ requirements and preferences, and tailor sourcing efforts accordingly... overview we are seeking a motivated and detail-oriented individual to join our team as a trainee recruiter fully remote... prior experience in recruitment......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

Job requirements c1 or native written english proficiency... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resourcesofficer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer,secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account / finance officer, sales......