Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL CLIENT

Olot - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client? Empresa d´ Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien.
- Atenció al client telefónica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
S´ofereix.
- Contracte indefinit directe per empresa - Horari de dilluns a dijous de 8.
h a h amb flexibilitat i divendres fins a les - Oportunitat de formació i creixement dins l´empresa.
- Salari segons vàlua.
Requisits.
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d´incidències.
- Iniciativa -Domini dels idiomes català i castellà - Experiència en el sector administratiu a partir d´any.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d´experiència.
-Valorable experiencia en Industria.
Si t'encaixa aquesta oportunitat no dubtis en aplicar ! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos No aplica ¿Qué ofrecemos? No aplica
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/08/2024
Fecha de expiración
  • 14/11/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Encarregat/da recollida residus i neteja viària
Sac, s.a - ajuntament de castelldefels

Les seves funcions principals seran: elaborar i supervisar els quadrants diaris de servei, gestió del personal a càrrec seu, la inspecció de rutes i control de qualitat del servei, vetllar per l'acompliment de normativa interna i prl, atenció a l'ajuntament i resolució d'incidències, control de l'estoc......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Requisitos del puesto auxiliares, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia, decision para potenciar y aplicar las habilidades, unido al apoyo del equipo para subir su categoria... otros datos del puesto horario laboral de martes a sabado, mañana y tarde, salario segun convenio......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Requisitos del puesto auxiliares, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia, decision para potenciar y aplicar las habilidades, unido al apoyo del equipo para subir su categoria... otros datos del puesto horario laboral de martes a sabado, mañana y tarde, salario segun convenio......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Our client via is using technology to transform transportation around the world... via will operate a micro mobility service in flanders, belgium, for delijn, the flemish public transport operator... be passionate about giving a great customer experience & have the ability to connect with customers,......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Via will operate a micro mobility service in flanders, belgium, for delijn, the flemish public transport operator... be passionate about giving a great customer experience & have the ability to connect with customers, build rapport and show empathy... ongoing training and development and an opportunity......

Auxiliaries y estilistas
xprncs by sg

Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... salon unisex amplia plantilla y ofrecemos puesto de auxiliares y estilistas, para servicios unisex, equipo joven y dinamico......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Success measurement is achieved through analyzing funnels, and proactive measures are taken to enhance client performance... active participation in management meetings is essential to discuss the status of clients and strategize accordingly... leading the implementation of new enterprise clients involves......