Ver oferta completa

ATENCIÓ CLIENT BOTIGA SUMINISTRES

Descripción de la oferta de empleo

Des de Randstad Vic estem buscant una persona per gestionar l´entrada d´albarans en una botiga de suministres professionals. La persona serà responsable de registrar i organitzar els albarans de manera eficient.

S´ofereix una feina estable i amb projecció dins l´empresa.

Si estàs interessat/da, envia´ns el teu currículum a través d´aquesta oferta per a més informació.





PER SABER MÉS DE L´EMPRESA:


Formaràs part d´una empresa especialitzada en la distribució de material per a la instal·lació i el manteniment en diversos sectors, com la construcció, la llauneria, l´electricitat, la calefacció, el refrigeració i l´energia.

L´empresa compte amb una xarxa de botigues i magatzems a nivell nacional, oferint un servei directe als seus clients i professionals.

Destaca per la seva orientació a l´atenció al client, amb assessorament tècnic i una àmplia gamma de serveis complementaris per facilitar la feina dels seus clients, per això estem buscant professionals com tu!



LES TEVES FUNCIONS SERAN:

- Entrada i gestió dels albarans de la botiga.
- Organització i control dels documents d´entrada.
- Coordinació amb altres departaments per garantir el bon flux de treball.
- Atenció al client i tasques administratives relacionades.
- Comunicació activa amb l´equip per mantenir un ambient de treball organitzat i eficient. Oferta de treball a la comarca Osona - Bona presència i actitud professional.
- Persona extrovertida, dinàmica, amb dots de comunicació i escolta activa.
- Capacitat per treballar en equip i coordinar-se amb altres persones.
- Experiència en tasques administratives o d´atenció al client.
- Proactivitat i ganes d´aprendre.


Horari:

- De dilluns a divendres: 8:30 a 13h i 15:30 a 19:30h
- Un dissabte cada 5 setmanes: 8 a 13h.


Idioma:

- Imprescindible el català castellà valorable.



-
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • [Dades de l´empresa ocultes]
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 27/02/2025
Fecha de expiración
  • 28/05/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Especialista en vendes - El Vendrell
Electryconsulting

Requisits: experiència prèvia en vendes, sector energètic o atenció al client... oportunitats de desenvolupament professional i creixement dins de l'empresa... mentalitat positiva i motivació per a l'assoliment de resultats... contracte en règim mercantil... formació teòrica i pràctica perquè et converteixis......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Salon unisex amplia plantilla y ofrecemos puesto de auxiliares y estilistas, para servicios unisex, equipo joven y dinamico, con 20 años de presencia en la poblacion y un servicio basado en la excelencia, cuidando cabello y piel para crear una imagen personal unica... requisitos del puesto auxiliares......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Success measurement is achieved through analyzing funnels, and proactive measures are taken to enhance client performance... active participation in management meetings is essential to discuss the status of clients and strategize accordingly... clients benefit from your insights on market trends and......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

Do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding new business? then this is your chance! our client is one of the largest toy and game manufacturers in the world, that make the best toy soldiers... staff discount......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

Hello, we are peoplesetup, a digital hr consulting firm, and our client is a family-owned fmcg company with over 60 years of history and based in baix llobregat (gavá)... they take pride in being pioneers in spain, providing access to mass consumption for products that were once exclusive or entirely......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Participar en el disseny de la programació, realització i avaluació de les activitats socioeducatives dels infants/joves... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... ocasionalment treball en cap desetmana, a compensar amb el còmput anual d’hores......

Promotor/a de vendes - Barcelona
Electryconsulting

Generar oportunitats, tancar vendes i assegurar la satisfacció del client... horaris flexibles,eines avançades i incentius mensuals... què oferim? ventall de possibilitats amb 14 comercialitzadores elèctriques en cartera garantint la venda... objectiu del lloc: assessorar empreses oferint solucions per......