Ver oferta completa

BACK-OFFICE AMB ANGLÈS

Vall de Ebo - Alicante

Descripción de la oferta de empleo

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una empresa bioquímica que dona servei als sectors farmacèutics i químics ubicada a la Garrotxa i que actualment es troba seleccionant un/a BACK-OFFICE AMB ANGLÈS pel seu departament de Comerç Internacional



Quina seria la teva missió a l’empresa?

En dependència al responsable del departament, la persona seleccionada s’encarregarà de les següents funcions:

•    T´encarregaràs de l´atenció i servei al client
•    Entraràs les ofertes, proformes i ordres de producció
•    Faràs el seguiment d´aquestes ofertes i dels terminis de producció i entrega nacional i internacional
•    Gestionaràs la logística del transport i en faràs seguiment
•    Prepararàs la documentació aduanera i la facturació, així com els pagaments


Al perfil seleccionat se li ofereix:

•    Projecte de continuïtat amb contracte estable
•    Treballar en un bon ambient laboral i integració a un equip compromès
•    Formar part d’una empresa reconeguda a nivell nacional i internacional
•    Sou competitiu dins del mercat

Ets el/la candidat/a ideal si...

• Tens experiència mínima de 2 anys en un lloc de treball similar
• Disposes de formació de CFGS o Grau en Logística, Comerç internacional o similar
• Ets una persona rigorosa i organitzada
• Tens disponibilitat per treballar a La Garrotxa Oferta de treball a la comarca Garrotxa



Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MARLEX RECRUITING
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/01/2025
Fecha de expiración
  • 09/04/2025
ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE EXPORTACIONES - 1279811
Temporing

Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... remuneración competitiva, de acuerdo con la experiencia, conocimientos......

Back End Developer Team Lead (PHP)
Triskel Consulting

This position can sit in malta office or remote (b2b agreement) for as long as the time zone is within +/- 2h cet... directly managing the individuals within the team, being accountable for their performance, job satisfaction, and career development planning... excellent time management and prioritisation......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... experiencia mínima de tres años en una posición similar en hoteles de 5 estrellas... salario: 12,61 € brutos/hora... jornada completa con disponibilidad......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
Temporing

Se ofrece:- incorporación inmediata con contrato temporal a través de ett... experiencia mínima de tres años en una posición similar en hoteles de 5 estrellas... salario: 12,61 € brutos/hora... ciudad: madrid funciones:desde temporing seleccionamos personal como lavaplatos/office para un importante hotel......

Educador/a pel servei centre obert infantil a badalona
Casal dels infants

Amb títol de director/a d’activitats de lleure... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... ocasionalment treball en cap de setmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... ocasionalment treball en cap desetmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... dinamització de les activitats amb grups d’infants de 8-12 anys en desavantatge social... feina acompanyament del procés socioeducatiu dels......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

Mestratge)anglès (parlat c1 - d... funcional)competències / coneixements: dynamicsdisponibilitat de vehiclecondicions del lloc de treballcontracte laboral indefinitjornada completaaltres beneficis: salario negociable en función experiencia horario flexiblerequisitos del puesto• educational background......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......