Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Empresa líder del sector biomédico busca incorporar un perfil Customer Service.
Forma parte de un grupo multinacional en un ambiente inmejorable.
¿Dónde vas a trabajar? Empresa biomédica especializada en nutrición médica dedicada a la investigación, innovación, desarrollo y fabricación de nuevos productos nutracéuticos.
Desde forma parte de un grupo multinacional líder en el sector.
Actualmente en la oficina de Barcelona están en pleno crecimiento y están en búsqueda de un perfil Customer Service para incorporarse en el equipo.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? ¿Qué funciones tendrás que desarrollar? Control y recepción de consultas y reclamaciones de los clientes y distribuidores a nivel nacional e internacional.
Gestión de pedidos a través del CRM de la compañía.
Interlocución directa con el departamento comercial.
Control presupuestario y facturación de las ventas de clientes y distribuidores.
Coordinación con logística y producción para cumplir los timings de entrega a clientes y distribuidores.
¿A quién buscamos (H/M/D)? ¿Qué perfil estamos buscando? Grado en ADE o similares.
Experiencia de mínimo 2 años en una posición similar, preferiblemente en el sector suplementación y nutrición médica.
Nivel de inglés avanzado (C1).
Dominio avanzado Paquete Office.
Capacidad organizativa, proactividad y con habilidades comunicativas tanto escritas como habladas.
¿Cuáles son tus beneficios? ¿Qué ofrece la empresa? Contrato indefinido con 2 meses de prueba por convenio.
Jornada completa.
Horario de trabajo.
lunes a jueves de 8.
hrs a 14 hrs y de 15 hrs a 18 hrs; viernes de 8.
hrs a hrs.
Modalidad de trabajo.
híbrida (1 dia de teletrabajo a la semana después del periodo de prueba).
Salario bruto anual.
€.
Capacidad de crecimiento dentro de la compañía.
Oficinas.
Barcelona centro.
Proceso de selección Entrevista con el reporte directo y director de la oficina de Barcelona.
Entrevista con el director de RRHH.
El orden de las entrevistas podría variar según la disponibilidad***
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/09/2024
Fecha de expiración
  • 08/12/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......