Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE

Descripción de la oferta de empleo

¿Tienes experiencia en el departamento de Customer Service dentro del sector automovilístico? ¿Quieres entrar en un proyecto en el cual crecer y tener recorrido?¡Aplica a esta vacante!Nuestro cliente, una importante empresa multinacional del sector de la automoción, está buscando hacer match con un Customer Service Operator para su sede en Parets del Vallès. Gestionando uno de los clientes más importantes de la compañía, te encargarás de:- Monitorear la demanda del cliente e informar sobre cambios importantes.- Contacto directo con los clientes para cualquier tema relacionado con capacidad, stocks o envíos.- Dar soporte al equipo de almacén programando y priorizando envíos.- Creación de documentación logística: albarán, etiquetado de piezas y embalaje, documentación de control requerida por cliente.- Gestión y resolución de incidencias con cliente, realizando análisis de causa raíz y definiendo acciones correctivas- Gestionar el uso del inventario WIP (FIFO).- Dar soporte en el desarrollo de presupuestos anuales de la cadena de suministro y la creación de propuestas de reducción de costes.- Colaborar en los inventarios físicos periódicos.- Prestar apoyo a los envíos de paquetes pequeños, incluidos los pedidos de clientes de muestras y de preproducción.- Gestión del sitio web y aplicaciones de clientes y proveedores.- Asegura un nivel óptimo de stock de producto terminado y semielaborado en planta.- Gestión de embalajes.¿Qué recibes en el proceso?Incorporándote a este proyecto, recibirás un contrato indefinido en una empresa dónde puedes tener recorrido y crecimiento a largo plazo, un paquete retributivo acorde a experiencia y otros beneficios.Aptitudes y conocimientos deseados:¿Qué necesitas para hacer match?
- Experiencia mínima de 1 año dentro del sector automovilístico en el área de logística/customer service.
- Buen nivel de Excel.
- Inglés avanzado.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 21/09/2024
Fecha de expiración
  • 20/12/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......