CUSTOMER SERVICE AGENT (H/M/D)
Descripción de la oferta de empleo
La empresa se especializa en control biológico, polinización y gestión integrada de plagas, ofreciendo un enfoque integral para la protección de cultivos.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? Gestión de pedidos.
Recepción, seguimiento y control de los pedidos de los clientes.
Gestión de albaranes y documentación.
Manejo y verificación de los albaranes y documentos relacionados con los pedidos.
Comunicación y coordinación.
Actuar como enlace entre el equipo comercial y los clientes, asegurando una correcta transmisión de la información y atención a las necesidades del cliente.
Soporte al equipo de expediciones.
Colaboración en el proceso logístico, proporcionando información y coordinación para asegurar que los pedidos se entreguen a tiempo.
Seguimiento de pedidos.
Realizar un control continuo y riguroso del estado de los pedidos y asegurar su cumplimiento dentro de los plazos establecidos.
Proveer de información al equipo comercial.
Asegurar que el equipo comercial cuente con la información necesaria para mantener una comunicación fluida con los clientes y gestionar eficientemente los pedidos.
Comunicación y Coordinación.
Transmisión de directrices corporativas al equipo local.
Escalado de necesidades locales a la matriz para la toma de decisiones estratégica.
Actualización de datos en sistemas globales.
Mantenimiento de información sobre productos, precios y clientes en sistemas compartidos.
¿A quién buscamos (H/M/D)? Formación profesional en áreas administrativas o logísticas.
Experiencia de 3-5 años en puestos similares de atención al cliente, gestión de pedidos o logística.
Se valora positivamente experiencia previa en el sector agrícola.
Conocimientos informáticos a nivel intermedio en Excel y se valorará el conocimiento de ERP SAP S4 Hana.
Inglés alto con fluidez en conversación para comunicarse eficazmente con clientes y proveedores internacionales.
Capacidad de multitareas, capacidad de comunicación asertiva, capacidad proactiva y de resolución de incidencias en tiempo y forma.
Residencia en Almería o alrededores.
¿Cuáles son tus beneficios? Capacidad de carrera y desarrollo profesional en un entorno multinacional en continuo crecimiento.
Contrato indefinido.
Horario intensivo de mañana de lunes a viernes.
Salario bruto anual según la experiencia aportada ( €).
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 26/12/2024
- 26/03/2025
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Strong sales and customer relationship-building skills... track all ota, direct, and agent leads, updating the pms as needed... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible......
We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......
As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......
We are looking for one experienced agent to join to our team of international real estate agency located in benijófar (alicante)... you must be fluent speaker of at least two of languages as english, french, german... other languages such as dutch, flemish, norwegian otros datos del puesto - company......
Nous recherchons un agent commercial capable de nous trouver des clients en france dans de divers secteurs tels que le secteur bazar, decoration du jardin et interieure, ou encore de petites entreprises tels que des épiceries par exemple... voici notre site internet pour que vous puissiez prendre connaissance......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......
Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......
A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......