Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE (H/M)

Funes - Navarra

Descripción de la oferta de empleo

En qué consiste el trabajo.
Desde IMAN Temporing, empresa especializada en RRHH, queremos acompañarte en tu trayectoria laboral.
Estamos en búsqueda de un/a Customer Service.
Serás una pieza clave en la gestión y soporte de nuestras operaciones comerciales, asegurando un servicio excepcional a nuestros clientes y colaborando estrechamente con distintos departamentos de la empresa.
Tus funciones serán.
- Atención Telefónica - Soporte al Cliente.
Brindar soporte administrativo y de gestión en el servicio al cliente y postventa, resolviendo incidencias relacionadas con aspectos administrativos, documentales, técnicos, logísticos, y de cobro.
- Gestión Documental.
Recabar y gestionar toda la documentación necesaria del cliente para asegurar el buen fin de las ventas, coordinando con los departamentos internos correspondientes.
- Elaboración de Ofertas.
Colaborar en la preparación de ofertas contractuales y económicas, siguiendo los procedimientos marcados por la Dirección Comercial.
- Acción Comercial.
Gestionar una cartera de clientes asignada, siguiendo las directrices de la Dirección Comercial.
- Procesamiento de Pedidos.
Gestionar pedidos en coordinación con los departamentos de Logística, Administración y Producción, asegurando el cumplimiento de criterios y condiciones definidas.
- Previsión de Ventas.
Mantener actualizada la herramienta de previsión de ventas - Facturación.
Asegurar el proceso de facturación dentro de los plazos establecidos, gestionando la documentación asociada y garantizando el flujo adecuado de información entre departamentos.
- Base de Datos.
Mantener actualizada base de datos de clientes y condiciones pactadas, reflejando los acuerdos comerciales alcanzados.
- Gestión de Contratos.
Registrar y verificar contratos comerciales, asegurando la disponibilidad de certificaciones y documentación necesaria para nuevos clientes.
- Gestión de Exportaciones ¿Qué ofrecemos? - Contrato con estabilidad - Jornada completa - Salario competitivo Se valorará.
Somos una empresa comprometida con la igualdad y no discriminamos por género, etnia, orientación sexual, diversidad funcional, edad u otros aspectos protegidos por la legislación.
Éste proceso de selección se basa en criterios objetivos de profesionalidad, méritos y capacidad.
- Grado superior en comercio y/o transporte y/o logística - Manejo Avanzado de SAP (Imprescindible).
- Inglés Intermedio.
- Experiencia previa en atención al cliente y gestión administrativa.
- Habilidades sólidas de comunicación y organización.
- Capacidad para trabajar en equipo y bajo presión.
- Residir en las cercanías del centro de trabajo - Permiso de conducir y vehículo propio ¿Interesado/a? Si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío en un entorno de trabajo dinámico, ¡queremos conocerte! Envía tu CV actualizado.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 04/09/2024
Fecha de expiración
  • 03/12/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......