Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE IMPORTACIÓN

Descripción de la oferta de empleo

🔍 ¡Buscamos nuevo Customer Service! 🌍🚢Empresa que ejerce como consolidadora neutral en un ámbito global busca incorporar una persona en su centro de trabajo ubicado en Alfafar (Valencia) para su departamento de customer service.Si eres una persona organizada, proactiva y con pasión por el servicio al cliente en el ámbito de la importación, ¡te estamos buscando! 📦✨¿Qué harás en este rol?✅ Gestionar los routings de nuestros clientes, desde la creación de las reservas, al seguimiento de estas y su gestión documental.✅ Garantizar un servicio de calidad para nuestros clientes, cumpliendo con los tiempos y procedimientos establecidos.Lo que necesitamos de ti:🔹 Inglés alto (nivel conversacional y escrito).🔹 Manejo intermedio de Paquete Office.🔹 Conocimientos en el los procesos de importación, preferiblemente en carga LCL y nociones en consolidación marítima.🔹 Habilidades clave: trabajo en equipo, orientación al cliente, eficiencia, autonomía, organización e iniciativa.¿Qué te ofrecemos?🚀 Un ambiente dinámico y colaborativo.🌍 Oportunidad de crecimiento en un sector clave del comercio internacional.📌 Ubicación estratégica y modalidad de trabajo presencial.💼 Contrato estable con condiciones competitivas.Si cumples con el perfil y quieres formar parte de un equipo apasionado por la logística y el comercio exterior, ¡postula ahora! 🚀#CustomerService #Importación #Logística #AtenciónAlCliente #OfertaDeEmpleo
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Charter Link Logistics Spain
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 06/03/2025
Fecha de expiración
  • 04/06/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Técnico de importación de equipos y productos hospitalarios
Grupo sifu

Autorizaciones y certificaciones: controlar las autorizaciones, declaraciones, certificaciones e informes necesarios para la importación y comercialización de los productos... ¿tienes previa experiencia o motivación por trabajar en el ámbito de la importación de productos? buscamos a una persona proactiva......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

auxiliar administrativo departamento importación/exportación
BUAR ARTESANOS, SL

Departamento de importación y exportación de la empresa... sus funciones serán contactar con proveedores existentes de la empresa y cerrar operaciones comerciales de compra o venta de mercancía... otros datos del puestose valorará conocimiento de programas informáticos de diseño por ordenador......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... requisitos del puestoeducation requirements business administration degree (or similar) experience required: 3 years minimum in a similar position in a multinational company... multinational company is seeking an order......