Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE

Alcalá de Henares - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Cuentas con experiencia en Customer Service? ¿te gustaría desarrollarte dentro del mercado portugués? ¿buscas una empresa estable y comprometida? ¡esta es tu oferta! Desde Adecco nos encontramos en búsqueda de un Customer Service Representative de Portugal para una empresa líder en tecnologías de movimiento a nivel internacional, con ubicación en Alcalá de Henares.
Tu misión principal será la gestión de cuentas clientes asignadas, en su mayoría en Portugal, interpretando las peticiones de los clientes, supervisando el rendimiento y la entrega e investigando las reclamaciones.
Funciones principales del puesto.
·    Recibir y procesar las consultas de los clientes ·    Realizar el seguimiento de los pedidos de los clientes ·    Responder por teléfono a las preguntas de los clientes ·    Responder a los correos electrónicos relativos a los pedidos/consultas de los clientes dentro de un ámbito de responsabilidad determinado ·    Realizar el seguimiento de los pedidos abiertos y las entregas pendientes de los clientes dentro de un ámbito de responsabilidad determinado ·    Junto con los compañeros, encontrar y mantener las mejores prácticas en la atención al cliente Requisitos.
-   +2 años de experiencia en el área de Customer Service -   Excelentes conocimientos de portugués C1 / nativo -   Nivel de inglés B2-C1 -   Formación.
FP Superior en Administración y finanzas -   Conocimientos de teléfono/comunicaciones -   Conocimientos de Office (Word, Excel, PowerPoint, etc.) Ofrecemos.
-   Contrato indefinido y directamente en plantilla de cliente -   Posibilidad de promociones internas.
-   Posibilidad de teletrabajo 1 día a la semana.
-   Jornada completa de lunes a viernes -   Horario flexible.
De lunes a jueves - entrada.
8 a h.
Viernes hs -   Julio y agosto jornada intensiva -   Plus de distancia (por día de asistencia a la oficina) -   Plan de Pensiones -   Seguro Médico/a Privado -   Seguro de Vida ¡¡¡Si estas interesado no dudes en incribirte!!! En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 19/02/2025
Fecha de expiración
  • 20/05/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... multinational company is seeking an order management associate... responsive and reliable with an ability to work both independently and as a team player when successfully completing routine and urgent tasks......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......