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CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE CON POLACO

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

¿Eres apasionado/a por ayudar a los demás y hablas polaco con fluidez? ¿Eres una persona proactiva a la que le gusta trabajar de forma independiente? Si estás listo/a para unirte a una empresa internacional con muchas oportunidades de crecimiento.
Nuestro cliente es uno de los principales minoristas de consumo de Europa con presencia en 14 países. Están buscando un/a Accounts Payable para unirse a su equipo en Barcelona y ser parte de la unidad de negocio del mercado polaco.
Serías un/a gran candidato/a si tienes excelentes habilidades de comunicación y quieres ser parte de este equipo para hacer una contribución significativa a la excelencia operativa. ¡Aplica ahora!
Tareas

Atender consultas de los clientes sobre las facturas, pagos y gastos
Resolver incidencias de manera ágil y orientada al cliente
Verificar, clasificar y registrar los datos de cuentas por pagar
Investigar y resolver discrepancias en problemas con las facturas
Soporte y comunicación con proveedores y clientes

Requisitos

Buenas habilidades de comunicación, pensamiento crítico, actitud positiva, trabajo en equipo y ética laboral
Capacidad para ser proactivo, resolver problemas y buscar ayuda mientras se trabaja de forma independiente
Motivado, enérgico, entusiasta y orientado a objetivos
Nivel nativo o avanzado de polaco
Nivel intermedio-alto de español

Beneficios


Contrato permanente


Horario flexible de trabajo


Modelo híbrido (2 días en la oficina por semana)


Día libre por cumpleaños


10% de descuento en todos los productos de la empresa


Gimnasio privado, sala de juegos, fisioterapeuta y nutricionista en la oficina


Cursos de idiomas


Seguro médico


Estacionamiento en la oficina


Paso 1: Entrevista con uno de nuestros reclutadores para conocerte mejor


Paso 2: Entrevista con Recursos Humanos y el Líder del Equipo de Cuentas por Pagar


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Detalles de la oferta

Empresa
  • Babel Profiles S.L
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/12/2024
Fecha de expiración
  • 18/03/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

ADMINISTRATIVO/A ATENCIÓN AL CLIENTE IDIOMA POLACO - 1232142
Temporing

Imprescindible idioma polaco bilingüe o nativo... administrativo/a atención al cliente idioma polaco - 1232142 ciudad: zaragoza funciones:desde temporing estamos seleccionando un/a administrativo/a de atención a cliente con idioma polaco, para empresa del sector industrial ubicada en polígono plaza......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......