Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (CSR)

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Grupo TRESCAL, como líder mundial en servicios de metrología, nuestra misión es servir al rendimiento industrial de nuestros clientes. TRESCAL es la potencia de una red de expertos técnicos y la respuesta de los laboratorios locales.Abrimos un nuevo proceso de selección para la cobertura temporal por baja de IT de una posición de Customer Service Representative. (CSR)

¿ Qué funciones realizarás ?
Atender a los clientes y sus consultas ( vía teléfono, mail...)
Toma de pedidos de los clientes y volcado en el sistema propio de la empresa de los mismos.
Coordinación externa con los clientes sobre sus pedidos realizados y comunicación interna con nuestro personal técnico para dar respuesta a nuestros clientes.
Seguimiento de los pedidos e incidencias puedan surgir de los mismos. Dar respuesta y solución a los clientes sobre las mismas.
Proporcionar información a los clientes sobre nuestros servicios.
Facturación de los pedidos a final de mes.



Requisitos mínimos ¿ Qué perfil nos gustaría que tuvieras?.
Formación de CFGS en Administración , CFGS en Comercial/ Marketing o afines.
Experiencia en atención al cliente de aproximadamente 1 o 2 años en funciones similares a las descritas.
Habilidades para trabajar en equipo. Candidatos organizados y con habilidades para gestión del tiempo.
Disponibilidad de incorporación inmediata, por sustitución temporal.
Disponibilidad para trabar en la zona de San Blas - Canillejas y desplazarse hasta el puesto de trabajo.
Informática a nivel usuario ( Word, Excel y Outlook).
Disponible para realizar una supencia temporal de aproximadamente unos 6-8 meses.
¿ Qué te podemos ofrecer?.
Formación inicial a cargo de la empresa.
Flexibilidad horaria de entrada y salida ( de 7-8 a 15-16)
Jornada completa.
Puesto de trabajo de sustitución temporal (6-8 meses).
Puesto de trabajo en zona de San Blas Canillejas.
Contrato: Temporal Educación mínima: Ciclo Formativo de Grado Superior Nivel profesional: Empleado
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Trescal
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Temporal, jornada completa
Fecha de publicación
  • 20/03/2025
Fecha de expiración
  • 18/06/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... strong team player... otros datos del puestocompany leader in digital reality solutions, combining sensor, software and autonomous technologies... handle relationship with local authorities... multinational company is seeking......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......