CXB-CRM
Descripción de la oferta de empleo
Essential Job Functions.
• Execute business process transactions, closely following established procedures and guidelines.
• Collaborate with senior analysts, managers, and other staff.
• Support process improvement initiatives and data analysis.
• Participate in identifying and resolving process bottlenecks.
• Ensure compliance with quality and procedural standards.
• Contribute to the documentation and updating of process procedures.
• Work with the team to meet performance targets and quality standards.
• Actively engage in training and development opportunities.
Basic Qualifications.
• Entry level • Typically, 0-1 years of relevant work experience • Proven experience in business process transactions • Proficiencies in business process management and optimization • A continuous learner that stays abreast with industry knowledge and technology Other Qualifications.
• Relevant certifications (e.
., Six Sigma, PMP) or significant relevant work experience a plus Recruitment fraud is a scheme in which fictitious job opportunities are offered to job seekers typically through online services, such as false websites, or through unsolicited emails claiming to be from the company.
These emails may request recipients to provide personal information or to make payments as part of their illegitimate recruiting process.
DXC does not make offers of employment via social media networks and DXC never asks for any money or payments from applicants at any point in the recruitment process, nor ask a job seeker to purchase IT or other equipment on our behalf.
More information on employment scams is available here.
DXC Technology (NYSE.
DXC) helps global companies run their mission critical systems and operations while modernizing IT, optimizing data architectures, and ensuring security and scalability across public, private and hybrid clouds.
The world's largest companies and public sector organizations trust DXC to deploy services across the Enterprise Technology Stack to drive new levels of performance, competitiveness, and customer experience.
Learn more about how we deliver excellence for our customers and colleagues at DXC.
om.
Detalles de la oferta
- ES89 Enterprise Solutions Procesos de Negocio España, S.L.U
- Sin especificar
- 04/11/2024
- 02/02/2025
Supervisar métricas clave de crm y generar informes periódicos para evaluar el éxito de las iniciativas de crm... utilizar herramientas y plataformas de crm para gestionar perfiles de clientes, preferencias e interacciones... requisitos del puestorequisitos: 2 años de experience en un puesto similar......
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Experiencia en la personalización y configuración de dynamics 365 crm... mínimo 3 años de experiencia en soporte y administración de dynamics 365 crm... diagnosticar y resolver problemas técnicos y funcionales en el uso de dynamics 365 crm... otros datos del puestoresponsabilidades: soporte técnico......
Este rol incluye la gestión de crm (ventas), programas de facturación, finanzas, atención al cliente, mensajería y sistemas de vozip, asegurando que nuestras operaciones empresariales sean eficientes y efectivas... participar en proyectos interdisciplinarios para integrar el erp con otras áreas de la......
Working proficiency in english previous sales experience (preferably b2b) experience with crm... you will be in a phone-based environment, where you will interact with customers primarily via outbound calls... as a member of the sales development team, you will be the first point of contact for......
Trabajo con crm salesforce, importando y exportando información, actualizando la base de datos existente, etc... requisitos del puestoformación profesional grado medio experiencia mínima de 2 años en el área comercial edad: menor de 35 años experiencia en trabajo con crm (preferiblemente salesforce)......
Responsabilidades consecución del objetivo marcado (reportes y ventas) reporte en crm propio y de crm endesa de visitas, ofertas y ventas ampliación de cartera, tanto con citas pre concertadas como a puerta fría por zonas transmitir la propuesta de valor de la compañía para posicionarnos como referencia......
Responsabilidades: # consecución del objetivo marcado (reportes y ventas)# reporte en crm propio y de crm endesa de visitas, ofertas y ventas# ampliación de cartera, tanto con citas preconcertadas como a puerta fría por zonas# transmitir la propuesta de valor de la compañía para posicionarnos como referencia......
Conocimiento práctico de sistemas crm... se valorará persona con discapacidad... excelentes habilidades de comunicación, y de organización, con atención al detalle... condiciones imprescindibles:- licenciatura en administración de empresas, comercio internacional, o campo de estudio relacionado......
• analytical systems oriented ( eg: dynamics, crm tools ) • team player and communication skills • effective interpersonal communication and consultative skills, both verbal and written... descripció de l'ofertadescripció de l'ofertapara importante empresa en crecimiento y expansión, precisamos incorporar......