FLOOR MANAGER FO LA ROCA
Descripción de la oferta de empleo
adidas' commitment to our people is fundamental to the success of our team.
We offer a real career path for people who want to have a long-term future in the fun retail business at adidas.
The mission of this position is to showcase adidas at the point of sale as the leading brand in the industry and our core brand values of Authenticity, Passion, Commitment, Innovation and Honesty to inspire consumers through sport.
Main responsibilities.
Reporting to the Store Manager and Assistant Store Manager ensuring that all sales and profit targets are achieved through.
Coordinating and supervising store assistants in the assigned area ensuring optimum customer service.
Ensuring that the daily guidelines set for each floor are adhered to.
Ensuring the replenishment and organisation of the sales area in accordance with Visual Merchandising criteria.
Supervise the correct operation of the checkout area.
Customer service, information and sales management support.
Knowledge and skills.
Leadership skills.
Sales skills.
Initiative, team spirit.
Passionate about sports.
Languages.
Spanish and English with ability to communicate effectively both spoken and written.
Regular user of Windows Office.
Studies and experience.
University education related to our business.
Minimum of 2 years of experience in direct customer service preferably in the field of sport, street/casual fashion of related competitor companies in this sector.
At least one year of experience in team management.
Kindly apply using a CV in English.
Detalles de la oferta
- adidas
- 19/09/2024
- 18/12/2024
Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... active participation in management meetings is essential......
Experiencia en negocios b2b y venta de servicios relacionados con la selección de personal... ¡únete a remote and talent como sales manager senior en chile! en remote and talent estamos ampliando nuestro equipo con un puesto de sales manager senior ubicado en chile... capacidad para trabajar en equipo......
¡únete a remote and talent como sales manager senior! en remote and talent, estamos ampliando nuestro equipo con un puesto de sales manager senior... experiencia en negocios b2b y venta de servicios relacionados con la selección de personal... capacidad para trabajar en equipo y motivar a otros......
Requisitos del puesto promoción de la compañía en la web/conocimientos de redes sociales... descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... se busca persona adaptable, constante y dinámica con posibilidad de continuidad......
* facilidades para la conciliación de la vida laboral, familiar y personal... * formación a cargo de la empresa... * salario acorde a la experiencia, actitud y conocimientos... especialista en marketing y ventas, con experiencia demostrable para integrarse de forma inmediata en el gran equipo de nuestra......
Salario acorde a las expectativas de la posición... reportando a la dirección general gestionará el equipo de call center para la atención y cierre de nuevos contratos, realizará las tareas de gestión, así como la elaboración de informes... puesto de trabajo presencial con ubicación en la sede de madrid......
Salario acorde a las expectativas de la posición... reportando a la dirección general gestionará el equipo de call center para la atención y cierre de nuevos contratos, realizará las tareas de gestión, así como la elaboración de informes... puesto de trabajo presencial con ubicación en la sede de madrid......
Se necesita una persona a jornada completa con contrato indefinido para incorporacion inmediata como comercial - comunity manager para gestionar y dinamizar un proyecto formativo en modalidad teleformacion... requisitos del puestose necesitan conocimientso ofimaticos, de redes sociales, marketing digital......
Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... determine appropriate solution offers, deals and discounts based on analysis of market......
Profound understanding of the your country igaming market, along with in-depth knowledge of player preferences... responsibilities develop and maintain strong, personalized relationships with high-value players in your market... demonstrated expertise in the igaming industry, with a strong emphasis......