Ver oferta completa

ICELANDIC CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE - TRAVEL INDUSTRY

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Desde Gi Group, la firma de servicios de trabajo temporal y permanent placement de Gi Group Holding, multinacional italiana líder en soluciones de Recursos Humanos, estamos convencidos de que podemos ayudarte a encontrar tu trabajo ideal.
Es sencillo, cuidamos de ti y nos preocupamos por potenciar tu carrera profesional.
Actualmente, desde la delegación de Madrid nos encontramos en busca de ICELANDIC CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE, para BARCELONA Como asesor de atención al cliente de una prestigiosa empresa de viajes, te encargarás de entender e identificar las necesidades de los clientes.
Escucharás, responderás y mediarás entre nuestros viajeros internacionales y los proveedores de alojamiento de todo el mundo, garantizando siempre un alto nivel de servicio al cliente.
Aclarar consultas sobre el servicio, el pago y los requisitos técnicos, proporcionando información precisa y siguiendo el proceso establecido, por correo electrónico y teléfono.
REQUISITOS.
Islandés nivel C2 e inglés C1 Excelentes habilidades de comunicación e interpersonales, tanto escritas como orales.
Habilidades de PC fáciles de usar.
Office 365, base de datos CRM y otras plataformas internas.
Una mentalidad de resolución de problemas y orientada a la solución Una mentalidad positiva y motivada que te ayudará a lidiar con algunos problemas complicados de los clientes.
Enfoque de trabajo orientado a objetivos Una mente abierta a los cambios en las prioridades y los procesos de negocio.
Afinidad con las plataformas de alojamiento Se valorará experiencia en entornos de atención al cliente o contact center.
Disponibilidad para trabajar desde la oficina y desde casa (a menos de 100 km de la oficina) OFRECEMOS.
Tipo de Contrato.
Temporal 6 meses con posibilidad de paso a indef.
No garantizado.
27 días laborales de vacaciones/año.
Horario.
Turno de tarde.
(rotatorio).
38,5h/semana (de lunes a domingo y 2 días libres a la semana) Lugar de trabajo.
Barcelona, World Trade Center.
Paquete salarial.
€ bruto/anual + 12% target bonus.
Y bien, ¿estás preparad@? Una oportunidad laboral de calidad y un trato personalizado y cercano te están esperando.
¡Inscríbete a la oferta y únete al equipo Gi Group! Te estamos esperando porque #NuestroCompromisoEresTú.
En cumplimiento de la Ley Orgánica , de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, le informamos de que sus datos personales forman parte de un fichero propiedad de Gi Group Spain ETT S.
.
.
y son tratados con la única finalidad de mantener la relación adquirida con usted.
Puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose por escrito a Paseo de la Castellana, 89, 5º Planta, , Madrid.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Gi Group SpA
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/11/2024
Fecha de expiración
  • 01/02/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... understanding luxury travel and travelers be a......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

Open to travel up to 50% within the appointed region... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

We provide managed internet solutions globally in 190 countries and we have the finest automation platform in the connectivity industry... willingness and ability to attend meetings and field communication outside of normal working hours to accommodate teams or partners based internationally and meet......