Ver oferta completa

MANAGEMENT

Castellví de Rosanes - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

La Residencia Can Sunyer, volem incorporar al nostre equip, una persona amb experiència en posicions de responsabilitat
departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de
treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.
Tareas

ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
SERVEIS GENERALS:
Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones

Requisitos

Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç̧
L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi

Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Palau de Can Sunyer, S.l.
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 17/03/2025
Fecha de expiración
  • 15/06/2025
Order Management Associate
Hexagon

Multinational company is seeking an order management associate... requisitos del puestoeducation requirements business administration degree (or similar) experience required: 3 years minimum in a similar position in a multinational company... enthusiastic, self-motivated, effective under pressure......

Management of german partnerships
Ivf life

Habilidades excepcionales de comunicación verbal y escrita... entre nuestros valores destacan una filosofía de empresa dinámica y el aprecio por el desarrollo profesional y personal, siendo nuestros empleados el activo más importante de la empresa... asistir en el desarrollo de nuevas asociaciones con......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Ensure an efficient and effective flow of communication with other departments and management... strong organizational and time management skills, with the ability to multitask effectively and collaboratively... proficiency in the use of whatsapp, email and telephone communication tools, as well as pms......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Who are we looking for? we are looking for a positive and talented technician of competitive calls to support management and research units... the role this position will report directly to the principal investigator of the projects and will work closely with the administrative division ot cttc: department......

Maintenance Specialist
Joivy

Joivy group counts 450 employees (32yo average age & more than 30 countries of origin), 21 offices across europe, 50 destinations, and 7 countries (italy, spain, france, portugal, england, scotland and bulgaria) and includes the following brands: dovevivo: european platform for residential property......

Agencia de modelos infantiles Niños, Niñas modelo
Broadway Management

Agencia broadway management, departamento infantil, especializada en trabajar con modelos infantiles:niños modelo, niñas modelo, bebés modelo... somos una agencia de modelos infantiles, especializada en trabar con niños, niñas y bebés para ello seleccionamos niños, niñas y bebés expresivos y simpáticos......

Agencia de modelos infantiles niños modelo, niñas modelo
Broadway Management

Agencia broadway management, departamento infantil, especializada en trabajar con modelos infantiles:niños modelo, niñas modelo, bebés modelo... otros datos del puestorequisitos del puesto en nuestra agencia de modelos infantiles no necesitamos unas características especiales, únicamente niños y niñas......

Bebés, Niños y Niñas - modelaje infantil
Broadway management

Agencia de representación artística modelos modelos infantiles azafatas broadway management - departamento infantil - agencia representación modelos infantiles agencia de modelos infantiles, broadway model, departamento kidsseleccionamos nuevos modelos infantiles necesitamos niños, niñas y bebés para......

Chicas imagen televisión: edad 12 a 18 años
Broadway management

Proceso de selección abierto para agencia de modelos juveniles... trabaja en una agencia diferente, broadway model, trabajamos con chicas y chicos sin experiencia para publicidad en televisión y promociones... broadway model, agencia de modelos selecciona chicas con buena imagen, expresivas......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

You will be the main point of contact for these suppliers, overseeing the administrative management of import orders... what will be your responsibilities? organize and supervise the administrative management of purchasing orders, from their request to their delivery, including documents and forms to......