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OFFICE ADMIN SUPPORT

Descripción de la oferta de empleo

🚀 Looking for a new challenge? Do you want to be part of a young and experienced team?🚀As an Office Manager, you will assist the office in supporting our client's Chief Technology and Transformation Officer. You will be part of this international client's internal team of 4 members: an Office Manager, an Executive Assistant, a Personal Assistant, and a Communications Officer. You will help keep track of specific meeting preparation, visitor registration, event organization task, information gathering, PowerPoint formatting, and ensure all preparations are in place. You will be involved in multiple tasks in collaboration with the office team.👉Your role?Provide full admin support for the team.Help with visitor registration.Meeting rooms booking.Power point formatting presentations in line with company standards.Event organisational tasks.Expenses and travel organisation support.Actively drive and follow up on tasks.Ensuring that documentation relevant to the project is maintained and updated.Collaborating with the team members for the various project updates and ensuring that the action items are followed up timely consistently.Supporting the PA during absences or in periods of high demand for Calendar management.Working hours as per CET schedule, including full days in summer period and Fridays.✌️What would make you a great candidate?Previous experience as Admin Support.Min. 3 years of relevant work experience, with proven track record in task management & prioritization.Experience in handling MS Outlook Calendars.Experience with Office 365.Excellent in MS tools experience in Excel, Word, Power Point.Strong communication skills in English, both orally and in writing.A highly motivated team player.Experience in working with remote teams in a global, multicultural environment.⭐️What do we offer you?Home Office + set up.Offices in Barcelona 3 days per week.International environment.Flexible working hours.Career path with the real possibility of growth.We look forward to meeting you! If this opportunity excites you, don't hesitate to send us your CV and take the next step in your career.
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Detalles de la oferta

Empresa
  • iTalenters
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/12/2024
Fecha de expiración
  • 05/03/2025
ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE EXPORTACIONES - 1279811
Temporing

Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... com/?response_id=c6dec4bbef640eceecc2357ee7639326......

Home Support Visa patrocinada Asistente de enfermería UK
Reach HR Consulting

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Home support / LIVE IN - Patrocinador Visa - READING UK
Reach HR Consulting

Home support / live in - patrocinador visa - reading uk reach_hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... se le informa que puede darse de baja de toda la información anterior enviando un correo electrónico para darse de baja... estamos buscando un asistente de salud......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... formación específica en limpieza y mantenimiento de cocinas... ciudad: madrid desde temporing seleccionamos personal como lavaplatos/office para un importante hotel ubicado en madrid... com/?response_id=917307d0d6ce7c14affaf9c2ea66937arequisitos......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
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Aux. Admin de producción con DISCAPACIDAD y/o INCAPACIDAD
Miton, s.l.

Empresa situada en la población de abrera (baix llobregat) requisitos del puesto graduado escolar o superior conocimientos de ofimática imprescindible: disponer del certificado de discapacidad física igual o superior al 33%, o tener una incapacidad total permanente... centro especial de empleo en abrera......

ADMINISTRATIVE SUPPORT con Alemán
Liteyca S.L.

Seguimiento de las reclamaciones de los clientes y registrarlas en el erp de la empresa asegurándose de que se sigue el proceso correcto requisitos del puesto-idioma alemán c1 e inglés b1 -habilidades de comunicación -experiencia en puestos administrativos -word y excelotros datos del puestomodalidad:......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......