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OFFICE ADMIN SUPPORT

Descripción de la oferta de empleo

🚀 Looking for a new challenge? Do you want to be part of a young and experienced team?🚀As an Office Manager, you will assist the office in supporting our client's Chief Technology and Transformation Officer. You will be part of this international client's internal team of 4 members: an Office Manager, an Executive Assistant, a Personal Assistant, and a Communications Officer. You will help keep track of specific meeting preparation, visitor registration, event organization task, information gathering, PowerPoint formatting, and ensure all preparations are in place. You will be involved in multiple tasks in collaboration with the office team.👉Your role?Provide full admin support for the team.Help with visitor registration.Meeting rooms booking.Power point formatting presentations in line with company standards.Event organisational tasks.Expenses and travel organisation support.Actively drive and follow up on tasks.Ensuring that documentation relevant to the project is maintained and updated.Collaborating with the team members for the various project updates and ensuring that the action items are followed up timely consistently.Supporting the PA during absences or in periods of high demand for Calendar management.Working hours as per CET schedule, including full days in summer period and Fridays.✌️What would make you a great candidate?Previous experience as Admin Support.Min. 3 years of relevant work experience, with proven track record in task management & prioritization.Experience in handling MS Outlook Calendars.Experience with Office 365.Excellent in MS tools experience in Excel, Word, Power Point.Strong communication skills in English, both orally and in writing.A highly motivated team player.Experience in working with remote teams in a global, multicultural environment.⭐️What do we offer you?Home Office + set up.Offices in Barcelona 3 days per week.International environment.Flexible working hours.Career path with the real possibility of growth.We look forward to meeting you! If this opportunity excites you, don't hesitate to send us your CV and take the next step in your career.
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Detalles de la oferta

Empresa
  • iTalenters
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/12/2024
Fecha de expiración
  • 25/03/2025
ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE EXPORTACIONES - 1279811
Temporing

Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... conocimiento básico de comercio exterior... com/?response_id=c6dec4bbef640eceecc2357ee7639326......

Home Support Visa patrocinada Asistente de enfermería UK
Reach HR Consulting

Home support - visa patrocinada - asistente de enfermería - londres descripción de la empresareach_hr_consulting se especializa en la refruición de los profesionales de la salud de globalce... servicio automóvil proporcionado por el empleador... buscamos la enfermería asistente de la provisión de atención......

Home support / LIVE IN - Patrocinador Visa - READING UK
Reach HR Consulting

Home support / live in - patrocinador visa - reading uk reach_hr es una empresa especializada en la contratación de profesionales sanitarios... motivación para trabajar con este tipo de pacientesla formación profesional es una ventajala experiencia previa es una ventajapermiso de conducir válido en el......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Garantizar la limpieza completa de la cocina, incluyendo azulejos, mesas, extractores y demás superficies... asegurar la higiene de los utensilios de cocina, como cacerolas, cuchillos, cazos y sartenes... com/?response_id=917307d0d6ce7c14affaf9c2ea66937arequisitos del puestorequirements:- estudios mínimos:......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
Temporing

Com/?response_id=661e67256a57878f0e1647c376208d69requisitos del puestorequisitos:- estudios mínimos: graduado escolar... ciudad: madrid funciones:desde temporing seleccionamos personal como lavaplatos/office para un importante hotel ubicado en madrid... garantizar la limpieza completa de la cocina, incluyendo......

Aux. Admin de producción con DISCAPACIDAD y/o INCAPACIDAD
Miton, s.l.

Funciones: abrir y cerrar líneas de producción informáticamente, control de la producción, recuento de materiales a la finalización de la jornada, grabación de datos, etc... experiencia: valorable en entorno industrial, como operario polivalente... 120,00€ al año /14 pagas... empresa situada en la población......

ADMINISTRATIVE SUPPORT con Alemán
Liteyca S.L.

Colaborar en la elaboración de documentación para la solicitud de permisos... gestionar la documentación para la certificación parcial y final... entre tus funciones principales, se encuentran entre otras, las de: apoyo en las tareas administrativas que conllevan la gestión de la obra civil y despliegue......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......