OPERADOR/A CONTACT CENTER
Descripción de la oferta de empleo
• Realitzar, telefònicament, el procés de cita prèvia dels clients/usuaris amb els diversos centres/professionals/serveis.
• Sol·licitar i posteriorment registrar la informació de la trucada al sistema informàtic.
• Recollir les possibles reclamacions o suggeriments dels clients/usuaris i derivar la informació al responsable per a que siguin ateses.
• Oferir informació telefònica sobre serveis i productes.
• Qualsevol altre responsabilitat o funció que li sigui indicada dins de les pròpies de la seva categoria professional.
Experiència 1 mesos. Es valorarà que aporti formació i/o experiència en atenció al client.. Competències / coneixements: Es valorarà que aporti formació i/o experiència en atenció al client.
Informàtica a nivell usuari.
Català parlat i escrit. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- Fundació Integralia Vallès
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Requisitos del puestorequisitos: - al menos 1 año de experiencia trabajando en un call center... ¡haz que tu carrera despegue con nosotros como asesor/a formativo/a en call center - escuela de formación! con altas probabilidades de crecimiento en remote and talent, estamos en la búsqueda activa de un......
Somos una empresa consolidada con mas de 12 años de experiencia en el sector requisitos del puesto tener un call center ser un grupo de trabajo minimo 5 personas ser empredendor experiencia en el sector minimo 1 año tlfono: +34 692309225... ofrecemos campañas de telefonia y energia, asi como otros productos......
Relocation package a permanent presence of coaches who will facilitate your personal and professional development established a career path to grow within the project continuous training and certifications bi-weekly, monthly or quarterly contests employment with the world's largest provider......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Teleoperadores/as para call center... precisamos incorporar teleoperadores con o sin certificado de discapacidad para call center... nuestro equipo de consultores profesionales de telemarketing lo asistirán al inicio de campaña, en auditorias, rediseño, formación de agentes, centros de llamadas, análisis......
Relocation package a permanent presence of coaches who will facilitate your personal and professional development established a career path to grow within the project continuous training and certifications bi-weekly, monthly or quarterly contests employment with the world's largest provider......
Año de experiencia en call center como comercial - excelentes habilidades de comunicación verbal y capacidad para persuadir a los clientes... requisitos: - experiencia previa en ventas telefónicas o captación de socios es altamente valorada... te gustaría conocer mas a fondo la labor de las ongs y......
A complete cv, including a list of publications and the contact details of two potential referees2... the pmt-upc is located 10 minutes' walk from the beach and the city center of castelldefels, also close to childcare centers, public schools and the best international schools... our institution's comprehensive......
Detail-oriented teamwork as the first contact with our guests, greening them in a polite and well-spoken way... your job will be to make sure that every guest has a 5-star experience from the moment they contact the company... the selected candidate will be the main liaison between the company and its......
Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......