Ver oferta completa

SERVICE COORDINATOR

Descripción de la oferta de empleo

Descripción:Estamos buscando un/a Coordinador/a de Servicios de TI (IT Service Coordinator) con experiencia en gestión de equipos y contacto con clientes para nuestra oficina en Zaragoza. El/la candidato/a ideal será responsable de liderar equipos y mantener una comunicación efectiva con los clientes, coordinando los servicios y la relación diaria con el cliente.Funciones:Gestionar equipos de trabajo y asegurar una comunicación clara y efectiva con los clientes.Formar y motivar a los miembros del equipo para fomentar un entorno de trabajo colaborativo y orientado al cliente.Supervisar la implementación de proyectos, garantizando el cumplimiento de los estándares de calidad y los plazos de entrega.Evaluar las necesidades de los clientes y diseñar soluciones personalizadas en coordinación con los equipos de trabajo.Realizar informes periódicos sobre el rendimiento del servicio y la satisfacción del cliente.Colaborar con otros departamentos para alinear estrategias y objetivos.Requisitos:Mínimo de cinco años de experiencia en la gestión de proyectos, equipos y en la interacción con clientes.Habilidades de comunicación efectivas y capacidad para conectar con los clientes de manera profesional.Seriedad y profesionalismo en la gestión de relaciones con clientes.Habilidades de liderazgo y capacidad para motivar a los miembros del equipo.Flexibilidad y adaptabilidad a los cambios.Se valorará positivamente:Estudios universitarios.Nivel de inglés B2 o superior.Carnet de conducir y coche propio.Otros aspectos:Modelo de trabajo híbrido.Oficina ubicada en Zaragoza.Horario de trabajo: Lunes a jueves, de 08:30 a 18:00 / Viernes, y meses de Julio y Agosto, de 08:00 a 15:00. Se dispondrá de media hora de flexibilidad de entrada y salida.Si te interesa esta oportunidad y cumples con los requisitos, no dudes en aplicar. ¡Esperamos recibir tu candidatura y conocerte pronto!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Atos
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/11/2024
Fecha de expiración
  • 14/02/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

Requisitos del puestoexperience in high quality customer service support would be ideal (b2c) good and professional communication skills native level of german plus fluent level of english knowledge of local or spanish language would be an asset but not required for the job data updates process good......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

B2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... salary: 18,000 euros gross per year... ensure an efficient and effective flow of communication with other......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

Additional service fee: available and ranging from 5% to 30% from your monthly compensation, according to services delivered... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive monthly compensation for services in usd (500-700 usd/month)......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... bilingual or native level of german/italian/greek/czech/slovenian/austrian/hungarian/swedish/finnish outstanding communication and interpersonal skills... demonstrated expertise in the igaming industry, with......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... cut license keys and ensure delivery to the customers... multinational company is seeking an order management associate... otros datos del puestocompany leader in digital reality solutions, combining sensor, software and......

ICU hospital londres - enfermera UK
Reach hr consulting

• acts as the lead coordinator of all disciplines for well-coordinated patient care... • prioritizes nursing care, recognizes deteriorating patient condition and escalates to senior nursing/clinical staff immediately... icu hospital london - nurse rhr is looking for nurses with experience in intensive......