Ver oferta completa

SLOVENIAN CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE - TRAVEL INDUSTRY

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Desde Gi Group, la firma de servicios de trabajo temporal y permanent placement de Gi Group Holding, multinacional italiana líder en soluciones de Recursos Humanos, estamos convencidos de que podemos ayudarte a encontrar tu trabajo ideal.
Es sencillo, cuidamos de ti y nos preocupamos por potenciar tu carrera profesional.
Si eres una persona empática, un buen oyente, que tiene una mentalidad de resolución de problemas y disfruta de ser un jugador de equipo, ¡tenemos el trabajo adecuado para ti! Como asesor de atención al cliente de una prestigiosa empresa de viajes, te encargarás de entender e identificar las necesidades de los clientes.
Escucharás, responderás y mediarás entre nuestros viajeros internacionales y los proveedores de alojamiento de todo el mundo, garantizando siempre un alto nivel de servicio al cliente.
Aclarar consultas sobre el servicio, el pago y los requisitos técnicos, proporcionando información precisa y siguiendo el proceso establecido, por correo electrónico y teléfono.
Requisitos Esloveno.
nivel C2 e inglés avanzado Excelentes habilidades de comunicación e interpersonales, tanto escritas como orales.
Habilidades de PC fáciles de usar.
Office 365, base de datos CRM y otras plataformas internas.
Una mentalidad de resolución de problemas y orientada a la solución Una mentalidad positiva y motivada que te ayudará a lidiar con algunos problemas complicados de los clientes.
Enfoque de trabajo orientado a objetivos Una mente abierta a los cambios en las prioridades y los procesos de negocio.
Afinidad con las plataformas de alojamiento Se valorará experiencia en entornos de atención al cliente o contact center.
Disponibilidad para trabajar desde la oficina y desde casa (a menos de 100 km de la oficina).
Contrato.
38,5h/semana (de lunes a domingo).
Turno disponible.
h Ubicación.
World Trade Center, Barcelona.
Contrato temporal.
Salario.
€ bruto/anual Beneficios.
Feel Good - programa que incluye clases de español, cuestionarios con precios, actividades grupales gratuitas como correr, voleibol de playa, patinaje sobre ruedas y mucho más.
Seguro médico privado gratuito si está interesado en obtener un contrato indefinido.
Retribución flexible en el transporte de la escuela infantil si está interesado después del periodo de prueba.
Un entorno de trabajo multicultural e internacional Modernos espacios de oficinas, bien comunicados por transporte público y cerca del centro comercial Glòries (Westfield) Café gratis todos los días y fruta gratis una vez a la semana Forma parte de un emocionante departamento líder en la industria con grandes oportunidades para aprender y hacer crecer tu carrera 3 semanas de formación inicial y coaching personal continuado Y bien, ¿estás preparad@? Una oportunidad laboral de calidad y un trato personalizado y cercano te están esperando.
¡Inscríbete a la oferta y únete al equipo Gi Group! Te estamos esperando porque #NuestroCompromisoEresTú.
En cumplimiento de la Ley Orgánica , de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales, le informamos de que sus datos personales forman parte de un fichero propiedad de Gi Group Spain ETT S.
.
.
y son tratados con la única finalidad de mantener la relación adquirida con usted.
Puede ejercitar sus derechos de acceso, rectificación, cancelación y oposición dirigiéndose por escrito a Paseo de la Castellana, 89, 5º Planta, , Madrid.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Gi Group SpA
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 21/08/2024
Fecha de expiración
  • 19/11/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

Open to travel up to 50% within the appointed region... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......