TRABAJO ADMINISTRATIVES RELACIO
(33 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administratives relacio
Docent en activitats administratives i gestiã d'arxius a salt
Docent per activitats administratives i gestió d'arxius en la relació al client a salt incorporació a un centre de salt de fundació gentis som un fundació privada...
Docent de llengua estrangera per a activitats administratives a salt
Docent de llengua extrangera per activitats administratives en la relació al client a salt incorporació a un centre de salt de fundació gentis som un fundació privada...
Docent per activitats administratives comercials a salt
Docent d'activitats administratives en la relació al client per a salt incorporació a un centre de salt de fundació gentis som un fundació privada dedicada a la...
Docent de llengua estrangera per a activitats administratives mf_2 a salt
S'ofereix: 1 vacant temporal per impartir formació en activitats administratives en la relació al client horari: dilluns a divendres de 9:00 a h incorporació:...
Docent per activitats administratives comercials mf_2 a salt
Docent per impartir mà²dul mf_2: operacions administratives comercials per a salt incorporació a un centre de salt de fundació gentis som un fundació privada dedicada...
Administratiu/va i suport a secretaria acadèmica
Mínim un any d'experiència en tasques administratives o d'atenció als usuaris... atenció a les famílies i gestió de comunicacions:· atenció presencial, telefònica...
Altres gestions administratives requerides per garantir el bon desenvolupament del servei... es valorarà: experiència prèvia en un lloc de treball similar desenvolupant...
Experiència en funcions administratives i atenció a clients... gestió i organització d’arxiu i registres... funcional, escrit c1 - d... persona responsable, polivalent...
Tècnic/a de gestió de persones
* organització i planificació: tenir una visió de conjunt de les pròpies tasques i del camp d'activitat i organitzar-se i prioritzar de manera lògica i ordenada...
¿Quieres encontrar trabajo?
Definició, gestió i manteniment de les necessitats administratives de l'entitat... funcional), espanyol (parlat mitjà, escrit mitjà)... funcional, escrit c1 - d...
Personal tã¨cnic de recerca de subvencions i licitacions - girona
Altres tasques administratives vinculades als expedients assignats... experiència: mánim 3 anys en à rees administratives i econà²miques i 2 anys en captació de...
En dependència de gerència, realitzarà un ampli ventall de funcions i tasques administratives - comptables: comptabilitat i registres financers (registrar factures...
Les funcions a realitzar seran les tasques administratives derivades de la contractació i gestió de personal tals com: elaboració de contractes, seguiment dels treballadors...
Altres funcions vinculades al lloc de treball:complir amb les tasques administratives bàsiques relacionades amb el lloc, com la gestió d’actes d’avaluació i la redacció...
Programa: - operacions administratives comercials (160h) - ofimàtica (190h) - formació complementària (40h) - enregistrament de dades (90h) - tècniques de recepció...
Psicòleg/a o treballador/a social per ems
Realitzar totes aquelles altres gestions administratives d’acord amb les necessitats del servei i de l’entitat... gestió de bases de dades i excel...
Experiència en funcions administratives... competències / coneixements: - informàtica: domini de l'office i plataformes de connexió online... experiència 1 anys...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?

