TRABAJO TASQUES ADMINISTRATIVES EMPRESA
(725 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Tasques administratives empresa
Tècnic-a de relació amb l’empresa (programa làbora)
Capacitat per integrar tasques de diferent naturalesa... es valorarà el coneixement en sistemes de qualitat... capacitat de resposta ràpida a les necessitats del...
Comptable per a empresa de material elèctric
Altres tasques de suport al departament d'administració... s'ofereix: - incorporació estable en empresa referent en el seu sector, amb excel·lent reputació i escassa...
Cap de torn empresa química (h/d)
S'ofereix: - contracte indefinit directe per empresa... generamos conexiones que terminan en relaciones laborales valiosas para que tanto tú como la empresa sigáis...
Tècnic/a de contractació pública (empresa municipal d’aigües de vilafranca)
tasques relatives al sistema integrat de gestió en l'àrea econòmica&financera... aquest procés de selecció serà gestionat per isprox com a empresa adjudicatària...
operaris/es de producció empresa alimentaria
Si tens un perfil polivalent i t’agrada fer tasques dinàmiques aquesta oferta és per tu!!¿quines tasques hauries de fer?... actualment estem seleccionant operaris/es...
Tècnic/ tècnica d’inserció i orientació laboral empresa d’inserció
O tasques de coordinació amb els professionals de referència i amb els diferents recursos de l'associació... • mínim 2 anys d’experiència laboral com a tècnic/a...
Un/a administratiu/va per a recepció i tasques de secretariat (baixa maternal)
Gestió de l’acta mensual del comitè directiu suport en les tasques pròpies de recepció i cobertura de la mateixa en cas de necessitat... contactar amb els organitzadors...
Tècnic/a qualitat empresa sector químic
Per empresa del sector químic, ubicada a la zona propera de sallent; cerquem un tècnic/a de qualitat... tasques: - control de qualitat a la línia - mostres - arxiu...
Administratiu/va polivalent amb tasques mosso/a (granollers)
• gestions administratives... • càrrega i descàrrega de la mercaderia... competències / coneixements: -coneixement bàsic de la norma de referència iso 9001, i com...
¿Quieres encontrar trabajo?
Fuster/a amb experiència en tasques de coordinació o encarregat/ada
El lloc de treball consisteix en fabricació i muntatge de cases de fusta, tarimes i mobiliari de... fuster amb experiència en treballar fusta massisa...
tasques de gestió administrativa... tasques administratives de suport als diferents departaments de l'empresa... requisits es valora experiència prèvia de tasques...
S'ofereix: - incorporació estable en empresa i sector en creixement... en dependència de gerència i amb la col·laboració d'un/a tècnic/a comptable, les principals...
tasques administratives de manteniment i actualització de la informació laboral... tasques administratives de recepció i/o expedició de documentació i/o paqueteria...
Project manager sostenibilitat
Adaptació a entorns i tasques canviants... donar suport a la responsable del servei en la coordinació de les tasques de l’equip... experiencia y dedicación son nuestra...
tasques a desenvolupar tasques administratives de suport amb la documentació de gestió pròpia de cada programa... contractació contractació inicialment a través...
Tens experiència mínima de 3 anys en empresa de disseny o construcció... ets enginyer/a amb experiència en disseny 2d i 3d i busques un nou projecte professional?...
Administratiu/va comercial_22301
Cal també gestionar tasques administratives, documentació per al transport, emissió de factures de venda i arxiu... desenvolupar totes les tasques relacionades amb...
Comercial captador sector construcció
Les seves tasques estan centrades en la prospecció de mercat, la creació de relacions amb clients i la negociació de contractes... seguiment de clients i fidelització:-mantenir...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?