TRABAJO PERSONAL ADMINISTRACIO FINANCES BARCELONA, BARCELONA
(55 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal administracio finances en Barcelona, Barcelona
Personal recepció i administració en horari de tarda
Les funcions són les següents:*acolliment i vinculació de les persones usuàries del recurs... experiència 6 mesos... *atenció presencial i telefònica...
Personal departament d'administracio
Requisits:domini de word i exceldomini de català i castellà escrit i parlatconeixements de navegació per internetnocions de vocabulari del sector de la construcció...
Personal administració i atenció al client
Experiència en tasques administratives i d'atenció a clients, a escola i/o centre de formació... experiència 1 anys... competències / coneixements: organització...
Gestionar la comptabilitat i les finances de l'empresa, incloent la gestió de la tresoreria... domini del català i el castellàdesitjable:-grau en administració d'empreses...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las...
Personal suport departament comptabilitat
• control plataforma de compres i comptabilització de factures • comunicació amb tots els departaments, per seguiment de documentació de compres pendents • suport...
Competències / coneixements: - excel- a3... experiència 1 anys... gestió d'impostos i comptabilitat... comptabilitat, presentació d'impostos trimestrals, gestió...
Personal administratiu/va a pimec
Experiència en petita o mitjana empresa portant el repartament d'administració i secretariat de direccióes valorarà experiència en comptabilitat i gestió de pagaments...
Control del cashflow i previsió a curt termini... control de l’efectiu... experiència 2 anys en tasques de comptabilitat... competències / coneixements: • títol...
¿Quieres encontrar trabajo?
Atenció telefònica, atenció als clients, facturació, tasques administratives de suport als diferents departaments de l'empresa, experiència 2 anys...
Experiència 2 anys... competències / coneixements: habilitat en el excel i taules dinàmiques... dos demostrables traballant amb comptabilitat, excel i administració...
Barcelona activa gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal... funcions: gestionar al personal administratiu del centre, assegurant...
Mkp- content acquisitions (audiovisuals) (rakuten tv)
Barcelona activa gestiona ofertes d'empreses que necessiten cobrir vacants de personal... el servei de cerca de treballadors/es s'adreça a aquelles empreses del...
Valorarem: • ser personal laboral o voluntari/a actiu/va de creu roja o pertànyer a algun dels col·lectius de població vulnerable contemplats en el pla d’ocupació...
Entorno de trabajo inclusivo y colaborativo que valora el crecimiento personal y profesional... conocimiento del mercado inmobiliario y hotelero (valoración de activos...
Tècnic/a de recursos humans relacions laborales a barcelona
Horari: flexible, amb enfocament en la conciliació laboral i personal... si tens experiència en gestió de personal i administració laboral, amb ganes d’aportar valor...
Tècnics/es de suport – tic (jornada de tarda, 2 places)
Fer el manteniment del maquinari i del programari informàtic dels usuaris del campus universitari (estudiants, personal docent i investigador, i personal tècnic...
Hdivendres intensiu de 08... uneix-te al nostre equip! ?a alphabet consulting apostem per tu!... si ets un/a professional compromès/a i apassionat/per la comptabilitat...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?