TRABAJO ATENCIO TELEFONICA COMERCIAL LLEIDA, LLEIDA
(18 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Atencio telefonica comercial en Lleida, Lleida
• motivació per treballar amb objectius clars i superar fites... • habilitats excepcionals de comunicació i persuasió... • amor pels gossos (és un gran avantatge...
Administrativo comercial - agencia de seguros
Amabilidad, educación, vocación de servicio al cliente, visión comercial... atender a clientes en una agencia de seguros y atención telefónica, tanto a nivel administrativo...
Català (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic), espanyol (parlat a2 - bàsic, escrit a2 - bàsic)... habilitats de comunicació tant a nivell personal, com telefònic...
Somos 7play, una empresa del sector de las telecomunicaciones joven y dinámica en plena fase de hiper-crecimiento a nivel nacional, y precisamos incorporar a nuestro...
Administrativo/va atención al paciente
¿cuáles serán tus responsabilidades? - registro administrativo de las muestras a analizar - gestión de presupuestos, solicitudes, cobros y facturación - gestión...
Administrativo/a back office- gestor de rutas
Gestió i planificació de les rutes i les ordres de treball dels tècnics i seguiment dels mateixos... gestió dels tècnics que estan treballant a la zona assignada...
Seleccionem a un/a administratiu/va per al departament de vendes en important empresa del sector comerç situada a lleida... la persona seleccionada farà les següents...
€ bruts/any (distribuït en 12 pagues mensuals)... per important organisme a lleida seleccionem secretaria:- categoria oficial 1a... horari, de dilluns a divendres:...
Competències / coneixements: - persona organitzada, amb vocació de servei, tracte amb el client, treball en equip, i bones habilitats comunicatives i relacionals...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tenir experiencia en facturar, fer pressupostos, atencio telefonica, arxiu etc... busquem persona amb experiencia en atencio presencial i telefonicament amb el client...
Entrada de factures programa intern... introducció i control de dades en programa presto... atenció presencial i telefònica... 12 mesos d'experiència català (parlat...
Suport a l'equip comercial i logístic amb documentació i gestió de permisos d'aduanes... conciliació bancària i comptabilització d'assentaments bàsics mitjançant...
Competències / coneixements: - imprescindible coneixements d'informàtica disponibilitat de vehicle: automòbil, permisos de conduir: b...
Gestió de comandes i control d'albarans... **requisits:** - formació professional en l'àrea administrativa o comptable (tècnic en gestió administrativa – grau mitjà...
No és necessària l'experiència, es valorarà coneixements en atenció al client i en gestió d´assistència telefònica... coneixement en un tercer idioma , ja sigui...
Auxiliar administratiu/iva substitució centres educatius (segrià)
La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre... experiència 2 mesos... les funcions d’aquest lloc són les pròpies del cos auxiliar administratiu/iva...
Funciones:atención comercial a clientes ( telefónica, correo y visitas ), gestión de reservas y alojamientos... flexibilidad de horarios , turnos rotativos, mañana...
Personal administració i comptabilitat (ade)
Gestió administrativa integral, incloent l’atenció al client tant de manera presencial com telefònica... qualificacions en el grau ade si no tens experiència...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?