TRABAJO ADMINISTRACIO TERRASSA, BARCELONA
(11 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio en Terrassa, Barcelona
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Cuidamos cada aspecto de nuestro trabajo, tanto en el trato con la empresa cliente, como con el trabajador, con el objetivo de dar un servicio rápido y eficaz...
Tècnic/a administració de personal
Contractació mercantil... català (parlat c1 - d... experiència en l'àmbit de l'administració de personal... coneixements pràctics del sistema red, contrat@, siltra...
Personal tècnic d'administració de recursos humans (ref. 6256)
Competències / coneixements: - grau en relacions laborals o similar- castellà i català: nivell alt- domini d'eines ofimàtiques, sobretot el programa nòmina a3 i...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Realització de reunions de veïns, confecció d`actesregistrar informació al sistema informàtic (no realitzarà la comptabilitat de les comunitats ni emissió d`estats...
Responsable de relacions laborals
Desenvolupament de serveis en l'àmbit laboral dirigits a empreses i despatxos professionals... oferir assessorament laboral i de procediments relacionats amb la...
Tècnic/a helpdesk/endpoint - campus upc terrassa (horari intensiu de tardes)
Resoldre les incidències dels equips audiovisuals, verificant el seu correcte funcionament... controlar el material informàtic (inventari, préstec, estoc, comandes…)...
Batxillerat- certificat de professionalitat de nivell 3 de la família professional d’ administració i gestió o comerç i màrqueting o informàticaexperiència més de...
Tècnic/a de gestió inmobiliaria i manteniment
Experiència:experiència i formació complementària en relació a les funcions pròpies o similars del lloc de treball , gestió administrativa, gestió d’habitatges,...
Metge/ssa forense al partit judicial de terrassa
Es tindran en compte les funcions relacionades directament amb el lloc de treball objecte de la convocatòria... també realitzen funcions d'investigació i col·laboració...
¿Quieres encontrar trabajo?
Administratiu/va comptable i rrrhh
• col·laboració amb altres departaments per assegurar la coherència en la informació financera i de personal... quina serien les teves responsabilitats principals?en...
No es requereix experiència... realitzar valoracions de les cures d’infermeria en els ingressos de persones usuàries i valoracions periòdiques establertes; preparació...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?