Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL CLIENT

Olot - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència com a auxiliar administratiu/va atenció al client? Empresa d'Olot està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien.
- Atenció al client telefónica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
S´ofereix.
- Contracte indefinit directe per empresa - Horari de dilluns a dijous flexible i intensiu divendres - Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.
- Salari segons vàlua.
Requisits.
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d´incidències.
- Iniciativa -Domini dels idiomes català i castellà - Experiència en el sector administratiu a partir d´any.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d´experiència.
-Valorable experiencia en Industria.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2050000€ - 2050000€
Fecha de publicación
  • 05/11/2024
Fecha de expiración
  • 03/02/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Otros datos del puesto horario laboral de martes a sabado, mañana y tarde, salario segun convenio mas comisones sobre servicios y ventas, abiertos a escuchar opciones que aporten calidad de vida a l@s candidat@s para que su labor diaria sea mas positiva y rentabilizen su tiempo con l@s *****@*****> formacion......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Otros datos del puesto horario laboral de martes a sabado, mañana y tarde, salario segun convenio mas comisones sobre servicios y ventas, abiertos a escuchar opciones que aporten calidad de vida a l@s candidat@s para que su labor diaria sea mas positiva y rentabilizen su tiempo con l@s *****@*****> formacion......

Auxiliaries y estilistas
xprncs by sg

Estilistas, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia; dominio de tecnicas de corte, brushing, colorimetria, etc; autoexigente y positiv@, mantener una relacon abierta y activa con los demas componentes del staff, aceptar y aportar comentarios para una mayor calidad del servicio......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Success measurement is achieved through analyzing funnels, and proactive measures are taken to enhance client performance... excellent working knowledge of ms office, particularly excel and powerpoint, is expected... marked pragmatism and solution-oriented approaches are distinctive features, coupled......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

Do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding new business? then this is your chance! our client is one of the largest toy and game manufacturers in the world, that make the best toy soldiers... life assurance......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally require evening and weekend availability... bilingual or native level of german/italian/greek/czech/slovenian/austrian/hungarian/swedish/finnish outstanding communication and interpersonal skills......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

Hello, we are peoplesetup, a digital hr consulting firm, and our client is a family-owned fmcg company with over 60 years of history and based in baix llobregat (gavá)... outstanding organizational abilities... a team player who fosters a positive work environment... si quieren aplicar directamente,......