CAMARERO/A Y CHECKIN CLIENT
Descripción de la oferta de empleo
Requisitos.
Formación.
valorable en restauración Experiencia.
no requerida Idiomas.
Valorable conocimiento en inglés Informática.
nivel usuario Vehículo.
recomendable, no imprescindible.
Hay autobús de línea.
Otros.
Capacidad de organización y orientación al detalle Dinamismo y compromiso Disponibilidad inmediata Disponibilidad de trabajar de lunes a domingo (con dos días de descanso) para SERVICIO DE CENA hasta las .
Conocimientos deseables.
Valorable conocer otros idiomas Descripción del Puesto, Funciones, Tareas y Competencias.
Atención a los clientes en la recepción y en sala.
Servicio y limpieza de mesas y protocolo.
Preparación de montaje y desmontaje de mesas antes y después del servicio.
Toma de pedidos / comandas.
Recepción de clientes.
Asegurar que las zonas de trabajo se mantengan limpias.
Tipo de Contrato.
Completa / Parcial Jornada Laboral/Horario.
Disponibilidad de trabajar de lunes a domingo (con dos días de descanso) para SERVICIO DE CENA hasta las Retribución.
según convenio Fecha Incorporación.
inmediata Localidad.
Garrapinillos (Zaragoza)
Detalles de la oferta
- CEOE Zaragoza
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 17/12/2024
- 17/03/2025
Key responsibilities: meetings: attend all designated client and supplier meetings... ensure incoming client content meets quality standards and is properly filed... you will translate client needs into actionable briefings and ensure projects are executed smoothly and on time... #eventproduction #projectmanagement......
Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......
Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......
Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... salon unisex amplia plantilla y ofrecemos puesto de auxiliares y estilistas, para servicios unisex, equipo joven y dinamico......
Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... salon unisex amplia plantilla y ofrecemos puesto de auxiliares y estilistas, para servicios unisex, equipo joven y dinamico......
Otros datos del puestohorario laboral de martes a sabado, mañana y tarde, salario segun convenio mas comisones sobre servicios y ventas, abiertos a escuchar opciones que aporten calidad de vida a l@s candidat@s para que su labor diaria sea mas positiva y rentabilizen su tiempo con l@s *****@*****> formacion......
Success measurement is achieved through analyzing funnels, and proactive measures are taken to enhance client performance... experience in an hr or hr software environment, including ats or msp... experience in following up on the risks and complaints/suggestions of the clients......
Do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding new business? then this is your chance! our client is one of the largest toy and game manufacturers in the world, that make the best toy soldiers... life assurance......
Requisitos del puesto requirements: bachelor's degree in a related field or equivalent work experience... flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally require evening and weekend availability... as the vip account manager, you will play a pivotal role in nurturing......
Hello, we are peoplesetup, a digital hr consulting firm, and our client is a family-owned fmcg company with over 60 years of history and based in baix llobregat (gavá)... outstanding organizational abilities... navision erp will be considered a plus... in this role, you will report to the director of......