Ver oferta completa

CLIENT ADVISOR

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Desde Martín Alcalde estamos buscando talento que cubra una vacante de jornada completa como client advisor y quiera llevar la experiencia de venta a una salida superior.
Reportando al/la Responsable de tienda, serás uno/a de los/las embajadores de nuestra marca.
Tendrás en tus manos un espacio que debe transmitir fielmente la filosofía e imagen de marca, en el que tu trabajo será acompañar, asesorar y brindar el mejor servicio a nuestros clientes.
Si tienes pasión por la moda y sensibilidad por el producto, ¡Te estamos buscando! Responsabilidades.
Contribuir al desarrollo de las ventas y a la consecución de objetivos comunes de venta..
Experiencia de compra y acompañamiento al cliente en todos los procesos de venta.
Bienvenida, asesoramiento y argumentación de la venta..
Contribuir al reclutamiento y retención de nuestros clientes construyendo relaciones privilegiadas y duraderas con cada uno de ellos..
Ser parte activa de la vida operativa de la tienda..
Apoyar la evolución digital de la marca y ser un/a gran embajador/a.
Requisitos.
Mínimo de 3 años en venta y en sector de moda y lujo..
Alta sensibilidad y conocimiento del producto y de las ultimas tendencias..
Capacidad de entender e ir mas allá de las necesidades de los clientes para ofrecerles la mejor experiencia..
Gusto por el desafío y espíritu de equipo..
Sentido de servicio, curiosidad natural, mente abierta, optimismo, compañerismo y empatía..
Inglés fluido.
LUGAR DE TRABAJO.
Madrid FECHA DE INICIO.
Lo antes posible
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MARTIN ALCALDE
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/11/2024
Fecha de expiración
  • 13/02/2025
Production Manager
Only Happiness 37

Key responsibilities: meetings: attend all designated client and supplier meetings... ensure incoming client content meets quality standards and is properly filed... you will translate client needs into actionable briefings and ensure projects are executed smoothly and on time... #eventproduction #projectmanagement......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... estilistas, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia; dominio de tecnicas de corte, brushing......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... estilistas, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia; dominio de tecnicas de corte, brushing......

Auxiliaries y estilistas
xprncs by sg

Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... estilistas, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia; dominio de tecnicas de corte, brushing......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Success measurement is achieved through analyzing funnels, and proactive measures are taken to enhance client performance... excellent working knowledge of ms office, particularly excel and powerpoint, is expected... experience in following up on the risks and complaints/suggestions of the clients......

Business Developer with Fluent Level of German
Talent search people

Do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding new business? then this is your chance! our client is one of the largest toy and game manufacturers in the world, that make the best toy soldiers... staff discount......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Bilingual or native level of german/italian/greek/czech/slovenian/austrian/hungarian/swedish/finnish outstanding communication and interpersonal skills... demonstrated expertise in the igaming industry, with a strong emphasis on vip player management... continuously monitor and analyze player activity......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

Hello, we are peoplesetup, a digital hr consulting firm, and our client is a family-owned fmcg company with over 60 years of history and based in baix llobregat (gavá)... ability to work with strict deadlines... we are a company that promotes equal opportunities, and our hiring decisions are based on......