CRM PRODUCT OWNER
Descripción de la oferta de empleo
 IESE is one of the world's leading international graduate business schools.
Its IT Department is looking for a Product Owner who will be responsible of the CRM platform and its satellites, reporting to the Business Intelligence Director.  Our CRM (Salesforce) is widely used within our institution, not only for sales purposes but also the Alumni and other departments heavily use it.
We are currently having +320 users.  Additionally, we are moving to a Data Driven Organization where CRM is one of the key pieces.
  Main Responsabilities.
 Strategy:  Define the long term vision regarding CRM and its satellites.
Define and execute (with the partner) the multiple projects related to CRM.
Interact (proactively) with stakeholders to understand needs and requirements.
 Ensure platform meets needs and evolve it based on latest innovation.   Management:  Management of Partners & Internal stakeholders.
Product Backlog prioritizing based on user feedback and risks identified.
Work together with maintenance Team for incidence resolution.
In charge of the management of data quality in the CRM platform and the team in charge of working on it.
Lead the project Team translating business needs to technical specifications.
 Projects and Innovation.
Cooperation with other representatives of the IT Division in projects to determine best alternative in technology and implementation options (cost, solution and planning).
 Reports directly to Business Intelligence Director.
 Requisitos Technology degree or similar.
Certification in Salesforce Administrator (201), and others are a plus.
Experience in management of multidisciplinary IT teams event partners.
 Minimum of 2 years of professional experience in Salesforce CRM.
 Excel & Analytical Skills.
SQL is a plus.
 Desirable ITIL and Agile certification, or at least proven knowledge.
Languages.
English (C1) and Spanish.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 13/12/2024
- 13/03/2025
Supervisar métricas clave de crm y generar informes periódicos para evaluar el éxito de las iniciativas de crm... utilizar herramientas y plataformas de crm para gestionar perfiles de clientes, preferencias e interacciones... requisitos del puestorequisitos: 2 años de experience en un puesto similar......
Supervisar métricas clave de crm y generar informes periódicos para evaluar el éxito de las iniciativas de crm... utilizar herramientas y plataformas de crm para gestionar perfiles de clientes, preferencias e interacciones... requisitos del puesto requisitos: 8-10 años de experience en un puesto similar......
Experiencia en la personalización y configuración de dynamics 365 crm... mínimo 3 años de experiencia en soporte y administración de dynamics 365 crm... diagnosticar y resolver problemas técnicos y funcionales en el uso de dynamics 365 crm... otros datos del puestoresponsabilidades: soporte técnico......
Este rol incluye la gestión de crm (ventas), programas de facturación, finanzas, atención al cliente, mensajería y sistemas de vozip, asegurando que nuestras operaciones empresariales sean eficientes y efectivas... desarrollar y mantener integraciones personalizadas según las necesidades de la empresa......
Working proficiency in english previous sales experience (preferably b2b) experience with crm... strong written and oral business communication skills... requisitos del puestoare you done with the fact that every day is the same? switch it up and take on a new adventure by starting a new job abroad!......
Trabajo con crm salesforce, importando y exportando información, actualizando la base de datos existente, etc... requisitos del puestoformación profesional grado medio experiencia mínima de 2 años en el área comercial edad: menor de 35 años experiencia en trabajo con crm (preferiblemente salesforce)......
Responsabilidades consecución del objetivo marcado (reportes y ventas) reporte en crm propio y de crm endesa de visitas, ofertas y ventas ampliación de cartera, tanto con citas pre concertadas como a puerta fría por zonas transmitir la propuesta de valor de la compañía para posicionarnos como referencia......
Responsabilidades: # consecución del objetivo marcado (reportes y ventas)# reporte en crm propio y de crm endesa de visitas, ofertas y ventas# ampliación de cartera, tanto con citas preconcertadas como a puerta fría por zonas# transmitir la propuesta de valor de la compañía para posicionarnos como referencia......
Conocimiento práctico de sistemas crm... y otras herramientas de gestión administrativa... capacidad para trabajar en equipo, así como en entornos dinámicos... se valorará persona con discapacidad... utilización del sistema crm, y gestión del inventario... excelentes habilidades de comunicación, y de......
• analytical systems oriented ( eg: dynamics, crm tools ) • team player and communication skills • effective interpersonal communication and consultative skills, both verbal and written... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives•......