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CUSTOMER RELATIONS AGENT

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

About the job.
DESCRIPCIÓN DEL PUESTO.
Este año, hemos creado un nuevo departamento dedicado a mejorar la experiencia de nuestros huéspedes desde el primer contacto..
Como Customer Relations Agent (Telefonista), serás la primera voz y la cara amigable que nuestros huéspedes encuentren al contactar con nosotros.
Serás responsable de proporcionar un servicio excepcional a través de la atención telefónica, asegurando que cada llamada se maneje con profesionalismo, cortesía y eficiencia.
Tu capacidad para comunicarte de manera clara y comprensible en varios idiomas será crucial, ya que trabajamos en un entorno internacional..
Además de gestionar las llamadas entrantes y salientes, tendrás la oportunidad de ser un punto de contacto clave para nuestros huéspedes, brindando información sobre nuestras instalaciones, servicios y actividades locales.
Tu actitud proactiva y tu disposición para ir más allá para satisfacer las necesidades de nuestros clientes marcarán la diferencia en su experiencia con nosotros..
Si tienes pasión por el servicio al cliente, habilidades comunicativas excepcionales y un espíritu colaborativo, ¡nos encantaría conocerte y que formes parte de nuestro equipo!..
FUNCIONES Y RESPONSABILIDADES..
• Gestión de la centralita telefónica del hotel..
• Responder, registrar y procesar todas las solicitudes, preguntas o.
preocupaciones de los huéspedes a través de nuestros canales de.
• comunicación..
• Gestión de las llamadas internas y externas..
• Anexo entre los departamentos de Alojamiento y Restauración..
• Proporcionar información a los huéspedes sobre las características de las.
habitaciones, los servicios de la propiedad..
• Cumplimiento de los Estándares de LQA (Leading Hotels of the World) y Forbes.
• Maximizar las ventas del hotel.
• Gestión de pedidos (Upselling).
• Responder comentarios de los clientes.
• Coordinación interdepartamental.
• Apoyo al Director de F&B y Hotel Manager.
• Gestión de prepagos.
• Horario rotativo de Lunes a domingo (5 días laborales+ 2 días festivos)..
Department.
Customer Service.
About you.
COMPETENCIAS PERSONALES..
• Excelentes habilidades de Comunicación.
• Comunicación empática.
• Trato amable y servicial.
• Paciente en la atención telefónica.
• Proactividad y trabajo en equipo.
• Ética y responsabilidad.
• Asertividad, discreción y capacidad organizativa.
• Enfoque a la calidad del servicio..
EXPERIENCIA / FORMACIÓN REQUERIDA PARA EL PUESTO.
• Experiencia en otras centralistas de hoteles de 5*GL.
• Idiomas.
Castellano e inglés (otros idiomas serán valorados).
• Usuario de Office.
• Se valorará el conocimiento del programa de “Tesipro” (blanco)..
DOCUMENTACIÓN NECESARIA..
• DNI o NIE español.
• Número de Seguro Social.
• Número de cuenta bancaria española.
• Dirección postal en Barcelona..
Languages required.
Spanish and English.
Catalan, French, Italian, and Russian are a plus.
The company.
At El Palace Barcelona, ​​a luxury hotel in Barcelona with more than 100 years of history, we believe that talent is crucial to continue offering new and exclusive experiences to our guests while maintaining our high levels of service.
Experiencia.
Se requiere Idiomas.
Español – Avanzado.
Inglés – Avanzado Jornada.
Completa Inicio.
Incorporación inmediata Sobre Hosco.
Hosco empowers the hospitality industry by connecting, inspiring, and providing opportunities to professionals around the world.
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Hosco
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 17/12/2024
Fecha de expiración
  • 17/03/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... track all ota, direct, and agent leads, updating the pms as needed... the goal is to make sure that every qualified enquiry becomes a booking and an engaged customer... enter otas, direct bookings, and agent leads into our pms and keep up-to-date......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Real estate agent
Sunland

We are looking for one experienced agent to join to our team of international real estate agency located in benijófar (alicante)... you must be fluent speaker of at least two of languages as english, french, german... other languages such as dutch, flemish, norwegian, swedish will be an advantage for......

Agent commercial
Buar artesanos

Nous recherchons un agent commercial capable de nous trouver des clients en france dans de divers secteurs tels que le secteur bazar, decoration du jardin et interieure, ou encore de petites entreprises tels que des épiceries par exemple... persévérance et patience... résistance à la pression et au stress......

Public Relations Specialist
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Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... coordinar eventos y conferencias de prensa para promover la marca......

Digital Business Developer
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Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

Digital Business Developer German And Dutch
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Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... a customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......