Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE

Igualada - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

¿Te gustaría unirte a una empresa dinámica y en constate crecimiento? ¡Esta es tu oferta! Continúa leyendo... ¡Queremos conocerte! 🌟
¿Te gustaría unirte a una empresa dinámica y en constate crecimiento? ¡Esta es tu oferta! Continúa leyendo... ¡Queremos conocerte! 🌟En STAFFING by RAS, expertos en selección directa, estamos buscando un/a profesional eficiente y dinámico/a para unirse al equipo de una destacada empresa del sector químico. Si tienes experiencia en atención al cliente y logística, esta es tu oportunidad para desarrollarte en un sector en constante crecimiento.📦 ¿CUÁLES SERÁN TUS RESPONSABILIDADES?Formarás parte del equipo encargado de asegurar una atención al cliente impecable y la óptima gestión logística. Tus principales responsabilidades incluirán:




Atender y gestionar consultas y reclamaciones de clientes relacionadas con productos químicos, ofreciendo un servicio personalizado y de alta calidad.




Coordinar con departamentos internos para asegurar la entrega oportuna y correcta de productos dentro de los plazos establecidos.
Realizar gestiones logístico/administrativas con clientes y proveedores.
Gestionar los servicios de transporte y tracking de las entregas.




Gestionar el inventario y realizar seguimiento de pedidos y envíos.
Mantener actualizada la base de datos de clientes y generar informes de seguimiento de pedidos.
🔍 ¿QUÉ ESPERAMOS DE TI?




Experiencia previa de al menos 2-3 años en roles de atención al cliente y logística.




Formación en Logística, Administración de Empresas o similar.
Excelentes habilidades de comunicación y empatía para entender y resolver las necesidades de los clientes.

Capacidad para trabajar en equipo y manejar múltiples tareas de forma simultánea.
Proactividad, organización y atención al detalle.




Nivel intermedio de inglés. Valorable francés y/o portugués.
🎯 ¿QUÉ TE OFRECEMOS?




Contrato por empresa a jornada completa. 3 meses + indefinido.




Salario competitivo acorde a la experiencia y cualificación del candidato/a.




Horario de lunes a jueves de 9.00 a 18.00 con flexibilidad horaria. Viernes jornada intensiva de 8.00 a 15.00.




Oportunidades de formación continua y desarrollo profesional.
Si tienes las habilidades necesarias para este rol y quieres formar parte de una empresa líder en la industria química, ¡esperamos tu candidatura! 🚀
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Recruiting By RAS
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 08/01/2025
Fecha de expiración
  • 08/04/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... handle relationship with local authorities... the g&a; department of a multinational company with office in madrid (spain) is seeking an administrative assistant to perform tasks such as: check and process software orders......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......