CUSTOMER SERVICE NACIONAL
Descripción de la oferta de empleo
Tus tareas y responsabilidades serán:+ Introducción de pedidos urgentes vía telefónica o a través del ERP.
+ Responder a las consultas de clientes sobre el estatus de sus pedidos.
+ Coordinar con la agencia de transportes para la entrega de los pedidos urgentes.
+ Coordinar con el departamento de Operaciones (Almacén) para asegurar la entrega de los pedidos urgentes.
+ Facturación y gestión de incidencias.
+ Gestión de garantías en coordinación con el departamento técnico.
+ Apoyo en la gestión de pedidos regulares del mercado nacional y export.
+ Apoyo administrativo general (backoffice) según las necesidades del departamento.¿Qué te ofrecemos?+ Salario competitivo: 23.000€ b/a
+ Contratación inicial a través de ETT (mínimo 3 meses, máximo 6 meses según valía).
+ Formación y desarrollo en el área administrativa y comercial.
+ Un ambiente laboral colaborativo, con posibilidad de crecimiento dentro de la empresa. Requisitos mínimos + Formación académica: Mínimo CFGM en Administración o Comercio Internacional (se valorará carrera universitaria).
+ Inglés medio-alto: Capacidad para gestionar llamadas básicas de clientes y dar apoyo a la sección de Exportación.
+ Experiencia: Valoramos experiencia de al menos 1 año en call-center o centralita, con enfoque comercial.
+ Orientación al cliente y vocación de servicio.
+ Trabajo en equipo, con habilidad para adaptarse a diferentes situaciones.
+ Empatía y capacidad para gestionar el conflicto. Contrato: Temporal Educación mínima: Ciclo Formativo de Grado Medio Nivel profesional: Empleado
Detalles de la oferta
- IMAN TEMPORING
- Temporal, jornada completa
- 08/01/2025
- 08/04/2025
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......
We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......
As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......
Empresa nacional con proyectos de digitalización y transformación digital de empresas y sociedad en general... más detalles al/a la potencial socio/a que reúna las condiciones de perfil académico y profesional, así como, requisitos económicos cedemos el 25% de la futura sociedad por el valor de 30......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......
Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......
A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......
Customer service and support... experience in invoicing and customer service... handle relationship with local authorities... the g&a; department of a multinational company with office in madrid (spain) is seeking an administrative assistant to perform tasks such as: check and process software orders......