Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE (H/M/X)

Alcobendas - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Desde Manpower Epecializaciones, estamos seleccionando un/a Customer Service Representative para un proyecto de 1 año en una compañía internacional comprometida con la excelencia operativa y la satisfacción del cliente.
Funciones principales:


Soporte administrativo  a los clientes. Garantizar la satisfacción de los clientes externos y de las partes interesadas internas mediante la correcta tramitación de pedidos, facturas, quejas de servicio y consultas de las partes interesadas internas y de los clientes externos.
Procesamiento correcto, eficiente y oportuno de todas las quejas de servicio entrantes (SAP)
Responder consultas de clientes internos y externos sobre disponibilidad de productos, precios, tiempos de entrega y estado de los pedidos para que las consultas se aborden con precisión (posventa).
Ingresar datos en bases de datos u otros sistemas para mantener registros de clientes actualizados; el estado de pedidos, entregas o actividades; y generar informes y estadísticas de ventas.
Responsable de mantener la alta calidad de los datos de SAP y los sistemas relacionados e iniciar cambios en el sistema cuando sea necesario.
Comunicación con personal de otras áreas de la organización, como producción, almacén, transporte o distribución, para confirmar el estado de los pedidos y resolver quejas de los clientes.
Estar en contacto permanente con Ventas y Marketing.
Establecer relaciones sólidas con los clientes a diario
Redactar documentación de ventas, propuestas, informes y correspondencia.


¿Qué estamos buscando?


Experiencia dando Soporte administrativo  a los clientes. Garantizar la satisfacción de los clientes externos.
Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita.
Adaptabilidad: flexibilidad en respuesta a prioridades cambiantes y colaboración en equipo.
Orientación al cliente. 
Conocimientos básicos de SAP – módulo SD


¿Qué te ofrecemos?


Proyecto de 1 año en un ambiente de trabajo dinámico y profesional.
Oportunidades de desarrollo y crecimiento dentro de una compañía global líder en su sector.
Paquete de compensación competitivo con beneficios adicionales para promover el bienestar de sus empleados.
Zona de trabajo: Alcobendas
Jornada Completa de L-V 
Modelo Híbrido de trabajo


Si estás buscando una oportunidad, nuestros consultores especializados en Manpower Business Professional te guiarán en la búsqueda de tu trabajo ideal, fomentando tu crecimiento profesional.

Desde Manpower Epecializaciones, estamos seleccionando un/a Customer Service Representative para un proyecto de 1 año en una compañía internacional comprometida con la excelencia operativa y la satisfacción del cliente.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 27/09/2024
Fecha de expiración
  • 26/12/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... enthusiastic, self-motivated, effective under pressure and flexible... requisitos del puestoeducation requirements business administration degree (or similar) experience required: 3 years minimum in a similar position......