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CUSTOMER SERVICE (TELEVENTA)

Olèrdola - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Desde Marlex estamos colaborando con una importante empresa, especializada en la distribución de materias primas y productos para la alimentación y el uso industrial. Con un enfoque en la calidad y la urgencia y consolidado como un referente en el sector, siendo especialistas en sal, azúcar y harina. Actualmente, precisan incorporar a su equipo un/a Customer service (televenta)
 
¿Cuál será tu misión en la empresa?
 
En dependencia del/a Responsable de Customer Service te responsabilizarás de:
 
Gestión de llamadas: Atender y emitir llamadas a clientes para recoger pedidos y gestionar el proceso desde la recepción hasta el cobro.
Fidelización de clientes actuales: Velar por el mantenimiento del nivel de compras de los clientes actuales, garantizando una relación sólida y continua.
Venta cruzada y campañas: Ofrecer productos nuevos y promociones especiales para aumentar el volumen de ventas.
Reactivación de clientes inactivos: Contactar con antiguos clientes para evaluar su posible reactivación y valorar sus necesidades actuales.
Resolución de incidencias: Gestionar cualquier incidencia relacionada con los pedidos, ya sea de servicio, calidad o cobro, y coordinar con los departamentos internos para asegurar una rápida resolución.
Seguimiento proactivo: Informar puntualmente a los clientes de cualquier anomalía en el servicio (plazos de entrega, disponibilidad de producto, precios, etc.).
Colaboración con el equipo comercial: Reportar cualquier irregularidad en las compras de los clientes, como reducción en el volumen de ventas, quejas o cambios de frecuencia, para asegurar una respuesta adecuada.
Cumplimiento de objetivos de ventas: Trabajar para alcanzar los objetivos comerciales marcados por la empresa, contribuyendo al crecimiento del negocio
 
 
Al perfil seleccionado se le ofrece:
 
Posición estable con contratación directa por empresa.
Horario de 9:00 a 18:00 de Lunes a Viernes con una parada de una hora para comer.
Pertenecer a una empresa en pleno crecimiento que apuesta por la innovación y desarrollo.
Buen ambiente laboral
Salario según valía.
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Detalles de la oferta

Empresa
  • RECRUITING Penedes
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 12/12/2024
Fecha de expiración
  • 12/03/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......

Order Management Associate
Hexagon

Customer service and support... experience in invoicing and customer service... enthusiastic, self-motivated, effective under pressure and flexible... process basic accounting transactions in erp... maintain a strong relationship with the rest of the ali teams in europe and us... strong team player......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......