F&B AND OPERATIONS MANAGER. HOTEL 4*
Descripción de la oferta de empleo
En esta posición, como F&B and Operations Manager en un importante hotel ubicado en la zona de Sotogrande, tu misión principal será asegurar el buen funcionamiento y la consecución de los procedimientos de la operativa del hotel.
Responsabilidades clave.
- Apoyo operativo y administrativo de los procedimientos de la estrategia de F&B.
- Cumplimiento y creación de nuevos procedimientos.
- Supervisión del personal y de la organización de los diferentes restaurantes.
- Maximizar el potencial de ingresos y beneficios.
- Desarrollar, diseñar e implementar un calendario de eventos para F&B.
- Coordinación con el Área Administrativa para alcanzar la máxima eficiencia en los procedimientos de compra y control de inventario.
- Ejecución y gestión de la correcta organización de cualquier evento.
- Coordinación con los diferentes departamentos del hotel para asegurar un funcionamiento correcto del mismo.
Para desempeñar está posición, nos encontramos en búsqueda de un perfil con Formación Universitaria, Grado en Turismo, Administración y finanzas o similar.
Además, es importante tener al menos 3 años de experiencia en una posición similar e inglés B2 (se valorará en entrevista).
Inscríbete hoy mismo en esta oportunidad laboral y comienza un nuevo reto profesional.
Si buscas empezar una nueva etapa en tu vida profesional como F&B and Operations Manager, aplica o envía tu CV a
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 21/11/2024
- 19/02/2025
Experiencia en hoteles de 4 y 5* en el departamento de recepción / guest experience... hotel de 4* superior perteneciente a la asociación hotelera líder en hoteles boutique de lujo small luxury hotels, abre un proceso de selección de profesionales orientados al cliente para el departamento de recepción......
Buscan cocineros con experiencia en restaurante de hotel y/o en banquetes... se buscan cocineros para hotel 4* en la zona de navarcles/ sant fuitos de bages... 000€ bruto/anual, valorable segun experiencia - depende de si es restaurante del hotel o en la zona de banquetes los turnos cambian pero suelen......
Schedule and moderate live events, and coordinate rehearsals and live sessions... schedule and coordinate on-site booth construction and installation... excellent communication and interpersonal abilities... organise incoming assets and coordinate with the production team and suppliers......
Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......
Continuously monitor and analyze player activity, identifying trends and opportunities to enhance player engagement and retention... gain an in-depth understanding of vip player preferences and proactively deliver personalized promotions, bonuses, and incentives to maximize player value......
Your proficiency in building and expanding relationship networks extends both internally and with clients... the work style should be detail-oriented, efficient, reliable, and performance-ready... marked pragmatism and solution-oriented approaches are distinctive features, coupled with the ability to......
Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......
Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......