Ver oferta completa

NATIONAL FACILITY MANAGEMENT COORDINATOR

Mejorada del Campo - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Estamos buscando un Facility Coordinator para fortalecer nuestro equipo a nivel nacional.
Tu función Como Facility Coordinator apoyarás al Facility Manager en los aspectos operativos de la gestión de instalaciones en todas las delegaciones que posee el grupo a nivel nacional.
También te encargarás de mantener líneas de comunicación claras y directas con los diferentes proveedores, asegurándote de brindar un excelente servicio tanto a agentes externos como internos.
Tus responsabilidades Garantizar la calidad, seguridad, salud y estándares ambientales para los sistemas de edificio, ya sean mecánicos, eléctricos, electromecánicos, HVAC, refrigeración, seguridad contra incendios, fontanería, servicios de invierno, sostenibilidad, infraestructura o seguridad.
Dar seguimiento a la herramienta de gestión de tickets de instalaciones, asegurando la ejecución eficiente y efectiva de las solicitudes de instalaciones de manera oportuna.
Monitorear el rendimiento de los proveedores y asegurarse de que cumplan con los estándares de servicio acordados.
Hacer seguimiento del stock de equipos técnicos.
Planificar y organizar la carga de trabajo del equipo para asegurar que todas las tareas estén adecuadamente cubiertas.
Responder a situaciones de emergencia u otros problemas urgentes.
Crear una cultura de mejora continua y profesionalismo a través de KPI's, benchmarking, SLA's e implementación de mejores prácticas.
Tus habilidades y experencias Estudios técnicos o equivalente por experiencia.
Valorable la experiencia en la gestión/mantenimiento de instalaciones.
Excelentes habilidades de comunicación verbal y escrita en Español; Se valorará positivamente conocimientos de Inglés.
Fuerte afinidad con los estándares de calidad requeridos por el cliente.
Capacidad para demostrar un enfoque analítico, lógico y numérico.
Capacidad para realizar análisis de riesgos en el proceso de toma de decisiones.
Buen nivel de MS Office.
Word, Excel, PowerPoint y Outlook.
Por qué deberías unirte a nosotros Ofrecemos una posición permanente.
Trabajarás en un ambiente internacional con compañeros motivados y comprometidos.
Por favor, contáctanos para más información si tienes alguna duda.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 20/08/2024
Fecha de expiración
  • 18/11/2024
Order Management Associate
Hexagon

Multinational company is seeking an order management associate... good knowledge of office pack and most usual erp... responsive and reliable with an ability to work both independently and as a team player when successfully completing routine and urgent tasks... extremely organized and detail-oriented......

QA Analyst
Aldia group

• experience in maintenance of management systems and risk management... •strong time management and multitasking skills... experience with methodologies for managing incidents, changes, performance measurement and project management... we are looking for a qa analyst to perform the following functions:requisitos......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Use their initiative to drive innovation and identify potential opportunities and risks within the accounts, contributing to the commercial management strategy achievement... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations and contract management desire to understand......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... demonstrated expertise in the igaming industry, with a strong emphasis on vip player management... flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally require evening and weekend......

CALL 43-2023-1
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Cttc offers and promotes a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, national origin, race, religion, or sexual orientation... required qualification/skills/ experience: – automated network and service management – edge-cloud infrastructure management......

Purchasing & import administrative (People Setup)
People Setup

You will be the main point of contact for these suppliers, overseeing the administrative management of import orders... what will be your responsibilities? organize and supervise the administrative management of purchasing orders, from their request to their delivery, including documents and forms to......

CALL 12-2024-1 Technician of Competitive Calls
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Who are we looking for? we are looking for a positive and talented technician of competitive calls to support management and research units... the role this position will report directly to the principal investigator of the projects and will work closely with the administrative division ot cttc: department......

CALL 14-2024-1 Research Engineer for a Cloud 5G/6G Lab
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

Cttc offers and promotes a diverse and inclusive environment and welcomes applicants regardless of age, disability, gender, national origin, race, religion, or sexual orientation... • required qualification/skills/experience: proficiency in linux system administration (40 points) experience in managing......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Handle cash management and process payments accurately... reservation management: efficiently process room bookings, modifications, and cancellations using the hotel’s property management system (pms)... key responsibilities: guest services: greet and welcome guests warmly, assisting them with check-in......