Ver oferta completa

OFFICE MANAGER

Descripción de la oferta de empleo

Astet Studio is looking to hire an office manager to be responsible for the general operation of our office. Duties will involve greeting visitors, answering incoming phone calls, purchasing office supplies, managing inventory, and supervising our office staff to ensure maximum productivity. Responsibilities: Ensure that the Studio is running smoothly on a daily basisOrganizing maintenance, mailing, supplies, bills, and errandsReceiving clients and scheduling meetings and appointments.Organizing travel arrangements and accommodation.providing general administrative support to our employeesPurchasing office supplies and equipment and maintaining proper stock levels.Assist in the onboarding process for new hires Qualifications: A bachelor’s degree or equivalent.Between 3 and 5 years of experience in office administrationOffice management experience.Excellent computer skills, including a high degree of proficiency in Microsoft Word, Excel, Outlook.Proven experience as an Office Manager, Front Office Manager or Administrative AssistantExcellent time management skills and ability to multi-task and prioritize workAttention to detail and problem-solving skillsExcellent written and verbal communication skills in Spanish and EnglishA creative mind with an ability to suggest improvementsIf interested, please send your CV to careers@astetstudio.com+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++Astet Studio está buscando un gestor-a de oficina para incorporarse en nuestra compañía. Esta persona se encargará de recibir y gestionar las visitas, responder las llamadas y correos, gestión de pedidos de material de oficina y llevar un inventario además de asegurarse de que se trabaja en un entorno de máxima productividad. Responsabilidades: Encargarse de que las tareas del estudio se van desarrollando y cumpliendo.Encargarse de la recepción y atención presencial de visitas y clientes, preparación de la sala de reuniones.Gestión y organización de agenda y reuniones.Recepción de llamadas-centralita.Gestión de correos, proveedores y facturas.Preparación de viajes, traslados y alojamiento.Gestión de pedidos de diferentes materiales.Soporte a los diferentes departamentos a nivel administrativo.Asistencia en los procesos de contratación. Aptitudes: Licenciatura o equivalente.Entre 3 y 5 años de experiencia en administración.Experiencia en gestión de oficinas.Excelentes habilidades informáticas, con alto grado de competencia en Microsoft Word, Excel y Outlook.Experiencia comprobada como Office Manager, gerente de recepción o asistente administrativoExcelentes habilidades de gestión del tiempo y capacidad para realizar múltiples tareas.Persona resolutiva, organizada, diplomática y autónoma.Excelentes habilidades comunicativas en Español e Inglés.Capacidad creativa y habilidad para proponer mejoras.Si estás interesado/a por favor enviar vuestro CV a careers@astetstudio.com 
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Astet Studio
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/06/2024
Fecha de expiración
  • 23/09/2024
Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... otros datos del puesto the opportunity for professional......

Community manager madrid
Tarotalia sl

Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... requisitos del puesto promoción de la compañía en la web/conocimientos de redes sociales... desarrollo profesional en una empresa dinámica y consolidada con 20 años......

Marketing y Ventas · Growth Manager
Smart&Fun

Especialista en marketing y ventas, con experiencia demostrable para integrarse de forma inmediata en el gran equipo de nuestra empresa tecnológica, gestionando toda la estrategia de marketing de nuestros dos principales proyectos digitales tecnológicos innovadores, consistente en un saas buscamos growth......

Project Manager
VALEO

Bus corporativo en martos - comedor job: p1 project manager schedule: full time employee status: regular job type: permanent contract join us !being part of our team, you will join:- one of the largest global innovative companies, with more than 20,000 engineers working in research & development- a multi-cultural......

Selfstorage manager ((imprescindible experiencia trasteros))
Ssolid

Ssolid self storage estamos en fase de crecimiento para la que precisamos incorporar al equipo un: store manager ubicación madrid y alrededores para liderar el departamento de ventas y gestión online de centros de self storage... elaboración de informes, y gestión del marketing online......

Self storage manager (imprescindible experiencia trasteros)
Ssolid

Ssolid self storage estamos en fase de crecimiento para la que precisamos incorporar al equipo un: self store manager (líder de área) ubicación madrid y alrededores para liderar el departamento de ventas y gestión online de centros de self storage... elaboración de informes, y gestión del marketing online......

Comercial - comunity Manager
Academia Martínez García S.L.

Se necesita una persona a jornada completa con contrato indefinido para incorporacion inmediata como comercial - comunity manager para gestionar y dinamizar un proyecto formativo en modalidad teleformacion... requisitos del puestose necesitan conocimientso ofimaticos, de redes sociales, marketing digital......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... use their initiative to drive innovation and identify potential opportunities and......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Handle vip player complaints and disputes with a focus on fair and efficient resolutions provide regular reporting on the performance of your vip players, accompanied by recommendations for improvement to the management team... collaborate with the marketing team to design targeted campaigns and promotions......