Ver oferta completa

PERSONNEL ADMINISTRATION & TIME MANAGEMENT SPECIALIST (TEMP AGENCY)

San Pablo de los Montes - Toledo

Descripción de la oferta de empleo

Descripción de puesto.
An opportunity for a Personnel Administration & Time Management Specialist has arisen within Airbus Defence and Space, Seville.
The selected candidate will join the Reward Operations Team within the Human Resources function.
The jobholder will be responsible for ensuring an efficient delivery of employees for Personnel Administration (PA) and Time Management (TM) activities, as essential topics from Human Resources function (HR), on a high-quality level, leading with labour law and rules, Collective Agreements, as well Company requirements.
The main tasks of the jobholder will be.
Perform personnel events for hiring, transfers or leaving as well register personal employee data, issue certificates, contracts and other employee documents.
Manage all related events for TM, working with time schedules and shifts, absences, quotas and payments or bonuses time related.
Ensure a high level of compliance related to TM and PA, as well manage personal data in a secure mode.
Use and improve of HR tools for employee's administration, especially for PA and Time (SAP-HR, MyPulse-Workday, Escriba, RPA, etc.) Monitor, test and improve Robotic Processes Automation (RPA) in place for PA and TM.
Ensure the design and implementation of HR standards solutions (including policies, processes and tools) for PA and TM.
Consider potential impacts of HR relevant legislation & regulation and the day-to-day operations.
Contribute to transnational future projects for TM and PA.
Is your profile aligned to the following list of skills? Education.
Human Resources or Labour Relations or Business Administration or a related discipline.
Experience.
At least 2 years in Human Resources.
Soft skills.
High adaptability to work on new topics, new business and in a networking mode.
Languages.
Advanced level in both Spanish and English.
Technical knowledge.
SAP PHM, Office, Google Workspace and Workday.
Valuable / Nice to have.
experience in aeronautical topics will be valuable.
Availability.
As of January, full time, from 8.
am.
to pm.
Apply! We are looking forward to know you! Este puesto requiere identificar los posibles riesgos que supone el incumplimiento, además de compromiso para actuar con integridad, ya que esta es la base del éxito, la reputación y el crecimiento sostenido de la Empresa.
Empresa.
Airbus Defence and Space SAU Tipo de contrato.
Trabajo temporal (ETT) ------- Nivel de experiencia.
Profesional Familia de puestos.
RH Expertos Al enviar su CV o solicitud, otorga su consentimiento a Airbus para que use o almacene información sobre usted a efectos de supervisión relacionados con su solicitud o futuro empleo.
Únicamente Airbus usará dicha información.
Airbus está comprometido con lograr una plantilla laboral diversa y crear un entorno laboral inclusivo.
Celebramos todas las solicitudes, independientemente del bagaje cultural y social, o la edad, el género, las discapacidades, la orientación sexual o las creencias religiosas.
Airbus está, y siempre ha estado, comprometido con la igualdad de oportunidades para todos.
Como tal, nunca pediremos ningún tipo de cambio monetario en el marco de un proceso de contratación.
Cualquier suplantación de la identidad de Airbus para hacerlo debe ser comunicada a .
En Airbus, apoyamos trabajar y colaborar de forma mas ágil y flexible.
Siempre que sea posible, se promoverán condiciones de trabajo flexibles e innovadoras.
Airbus es pionera en una industria aeroespacial sostenible para un mundo seguro y unido.
La compañía innova constantemente para proporcionar soluciones eficientes y tecnológicamente avanzadas en el ámbito aeroespacial, de la defensa y de la conectividad.
Ofrece aviones comerciales modernos y energéticamente eficientes, así como servicios relacionados.
Airbus es también líder europeo en defensa y seguridad y uno de los líderes mundiales en el sector espacial.
Asimismo, proporciona las soluciones y servicios más avanzados del mundo en helicópteros tanto civiles como militares.
Somos conscientes de la importancia que tiene superar una entrevista con éxito, por ello, queremos guiarte para que tengas la mejor experiencia desde que nos envías tu currículum.
Accede a toda la información relevante sobre nuestro proceso de selección.
Más información
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • 2164 Airbus Defence and Space SAU
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/12/2024
Fecha de expiración
  • 16/03/2025
Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... joivy group counts 450 employees (32yo average age & more than 30 countries of origin), 21 offices across europe, 50 destinations, and 7 countries (italy, spain, france, portugal, england, scotland and bulgaria) and includes......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong organizational and time management skills, with the ability to multitask effectively and collaboratively... ensure an efficient and effective flow of communication with other departments and management... proficiency in the use of whatsapp, email and telephone communication tools, as well as pms......

Order Management Associate
Hexagon

Multinational company is seeking an order management associate... requisitos del puestoeducation requirements business administration degree (or similar) experience required: 3 years minimum in a similar position in a multinational company... enthusiastic, self-motivated, effective under pressure......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to show empathy, tactfulness, and proactivity when interacting with customers... 0 or higher, fedora 38 or higher... high emotional intelligence, with the ability to read customers' feelings......

Public Relations Specialist
Involve rh

Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... coordinar eventos y conferencias de prensa para promover la marca......

Prácticas content specialist - holandés
Rankia s.l

Gestionar el contenido relacionado a campañas de partners... mejora de las fichas de entidades y de las guías de producto del área refactorización de contenido... webinars: planificación y organización de webinars... moderación de webinars... formación en mercados financieros......

Management of german partnerships
Ivf life

Excelentes habilidades de organización y planificación para gestionar múltiples asociaciones y proyectos de forma eficaz... dentro del área de desarrollo de negocio, necesitamos incorporar a una persona que se responsabilice de las funciones descritas a continuación: gestión de partners alemanes asistir......

PRÁCTICAS CONTENT SPECIALIST - PORTUGUÉS
Rankia s.l

Gestionar el contenido relacionado a campañas de partners... mejora de las fichas de entidades y de las guías de producto del área refactorización de contenido... webinars: planificación y organización de webinars... moderación de webinars... formación en mercados financieros......

PRÁCTICAS CONTENT SPECIALIST - CHECO
Rankia s.l

Gestionar el contenido relacionado a campañas de partners... mejora de las fichas de entidades y de las guías de producto del área refactorización de contenido... webinars: planificación y organización de webinars... moderación de webinars... formación en mercados financieros......

Production Manager
Only Happiness 37

Years in event or digital advertisement agencies native/fluent english level strong organisational and time management skills... qualifications: proven experience in production coordination or project management... proficiency in project management tools such as trello and dropbox......