Ver oferta completa

REMOTE OFFICE MANAGER ( TEMPORARY 12 M)

Descripción de la oferta de empleo

At LHH, we are looking for an Office Manager for one of the largest and fastest growing global business travel management companies with a worldwide reach in almost 100 countries. Responsibilities:Lead the onboarding processes for teams in Europe and the Americas, ensuring mandatory training is completed.Manage HR processes for the European team and support HR in the Americas.Oversee purchasing and shipping of office equipment for new hires across both regions.Organize team retreats (3 per year in Europe and 3 per year in the US/Canada).Assist with invoice payments, expense tracking, and customer agreements.Collaborate with the global finance team to prepare basic financial reports and budget tracking.Maintain relationships with external providers (lawyers, recruitment firms, banks, etc.), primarily in Spain and Greece.Coordinate HR functions with other Flight Centre Group entities (US, UK, Canada, South Africa, and France).Serve as a backup for leading team meetings and distributing important communications.Requirements:5+ years of experience in office management with HR responsibilities.Fluency in English and Spanish; knowledge of Greek is a plus.Experience managing remote teams and organizing group travel.Knowledge of Spanish labor laws; familiarity with other EU or Americas labor laws is a plus.A proactive, adaptable attitude in dynamic environments.Work Environment:Flexibility to work remotely or from offices located in Europe.Occasional travel for face-to-face meetings with colleagues.Flexible hours, with some availability required to overlap with the Americas team (7 – 11 am CT).Budget to set up your workspace and opportunities for professional development.Interested?Send your resume and cover letter to: andrea.egea@lhh.com
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • LHH
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/11/2024
Fecha de expiración
  • 03/02/2025
Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... otros datos del puesto the opportunity for professional......

Chicas Chicos 12 a 17 años Anuncios Publicidad
Broadway management

Broadway model agencia de modelos seleccionamos chicas y chicos entre 12 y 15 años por ampliación de nuestra base de datos para importantes campañas de publicidad, fotografía, moda y televisión... requerimos chicas y chicos entre 12 y 17 años por ampliación de base de datos de agencia de modelos con......

Chicas y chicos 12 a 17 años: ANUNCIOS PUBLICIDAD
Broadway management

Broadway model agencia de modelos seleccionamos chicas y chicos entre 12 y 15 años por ampliación de nuestra base de datos para importantes campañas de publicidad, fotografía, moda y televisión... requerimos chicas y chicos entre 12 y 17 años por ampliación de base de datos de agencia de modelos con......

Técnico laboral y administrativo contable(h/m)barcelona
Ananda gestión ett

Otros datos del puesto ofrecemos:· contrato inicial de 3 meses a través de ett de medía jornada, posterior incorporación indefinida a la empresa a jornada completa... · jornada parcial l-v 9h a 14h... requisitos del puesto · dominio del programa a3· 3 años de experiencia en el sector asesoría/gestoría·......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Otros datos del puestoprimary location madrid, spain experience: sales: 2 years (preferred) language: english (required) work location: hybrid remote in madrid provincia expected start date: dec-jan 2023... join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing......

MANIPULADOR Y GUILLOTINISTA (H/M) ARTES GRAF. LLIÇÀ DE VALL
Ananda gestión ett

Requisitos del puestoimprescindible tener experiencia manipulando papel y vehículo propio para llegar a la empresa... jornada completa de l-v de 7h a 15h, contrato tres meses por ett y posterior incorporación indefinida a la empresa... imprescindible tener experiencia manipulando papel y vehículo propio......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Experiencia mínima de tres años en una posición similar en hoteles de 5 estrellas... offered:- incorporación inmediata con contrato temporal a través de ett... asegurar la higiene de los utensilios de cocina, como cacerolas, cuchillos, cazos y sartenes... formación específica en limpieza y mantenimiento......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
Temporing

Com/?response_id=661e67256a57878f0e1647c376208d69requisitos del puestorequisitos:- estudios mínimos: graduado escolar... experiencia mínima de tres años en una posición similar en hoteles de 5 estrellas... asegurar la higiene de los utensilios de cocina, como cacerolas, cuchillos, cazos y sartenes......

ECOSYSTEM RELATIONS MANAGER
Fundación Valenciaport

• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • manage the relationships with the different stakeholders of the innovation ecosystem, with focus on startups, entrepreneurs, vcs and accelerators......

Administrativo de Comisiones (M/F)
Master Vantagem SL

Si este desafío te interesa, ¡queremos conocerte! ¿qué funciones tendrás en tu puesto? - verificación, cálculo y procesamiento de comisiones; - comunicación con la red externa (equipo comercial y comercializadoras); - desarrollo y actualización de los planes comisionales... otros datos del puesto- integración......