Ver oferta completa

RESPONSABLE ADMINISTRACIÓ CLIENTS (" KEY ACCOUNT MANAGER, BACKOFFICE")

Descripción de la oferta de empleo

A ElNacional, líder en premsa digital en català i referència entre els diaris generalistes, estem cercant un/a responsable d’administració de clients (“Key Account Manager, Back Office”) .Funcions principals:Donar suport a la gestió de comptes clau mitjançant la coordinació i execució de tasques de gestió interna que assegurin el compliment dels acords comercials, la satisfacció del client i l’eficiència en processos interns.Responsabilitats Principals:1.Suport Administratiu de Comptes Clau: Administrar contractes, ordres de compra i documentació per a clients clau, assegurant que tota la informació estigui actualitzada i correctament organitzada.2.Coordinació Interna per al Compliment d’Acords: Col·laborar amb departaments com vendes, facturació i servei al client per assegurar que els serveis acordats es lliurin a temps i conforme als estàndards.3.Gestió de Propostes i Pressupostos: Preparar propostes comercials, pressupostos i actualitzacions de preus, donant suport a l’equip de vendes i assegurant precisió i rapidesa en el processament.4.Seguiment i Resolució d’Incidències: Supervisar l’estat de les comandes i resoldre problemes administratius que puguin sorgir en el cicle de vendes, garantint una experiència sense problemes per al client.5.Anàlisi i Informes de Clients: Elaborar informes i anàlisis periòdiques sobre el rendiment dels comptes clau, identificant oportunitats de millora i tendències que puguin enfortir la relació amb el client.6.Optimització de Processos de Gestió Interna: Proposar millores en processos interns i eines de treball per optimitzar l’eficiència i reduir errors en la gestió de comptes.Requisits:•Experiència en Gestió de Comptes o Suport Administratiu: Almenys 2 anys d’experiència en rols similars, preferiblement en mitjans de comunicació o publicitat digital.•Capacitat d’Organització i Atenció al Detall: Aptitud per gestionar múltiples tasques i complir terminis amb precisió.•Habilitats de Comunicació i Coordinació: Capacitat per col·laborar eficaçment amb diferents departaments i entendre les necessitats del client.•Coneixement d’Eines Digitals i CRM: Domini d’eines de CRM, sistemes de gestió d’ordres i programari de gestió interna (com Excel i sistemes ERP).•Orientació a Resultats i Resolució de Problemes: Enfocament proactiu per identificar i resoldre problemes abans que afectin el client.Competències Valorades:•Coneixement del sector de mitjans de comunicació i publicitat digital.•Experiència prèvia en gestió interna o suport de vendes en una organització de mitjans.•Capacitat per treballar en un entorn dinàmic i en constant canvi.•Domini avançat de Microsoft Excel.•Domini del català i el castellà (nivell natiu, oral i escrit).Què oferim:•Contracte indefinit.•Ubicació del lloc de treball a Barcelona.•Horaris flexibles i salari competitiu.•Un entorn de treball modern i dinàmic amb oportunitats de creixement professional.•Accés a formacions contínues i desenvolupament de competències.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • ElNacional.cat
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 30/10/2024
Fecha de expiración
  • 28/01/2025
Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... confident to interface with senior, management-level and decision makers in partner......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

As the vip account manager, you will play a pivotal role in nurturing and managing high-value players within your market... our client, and international player within the online entertainment sector is building a new vip team and looking for experienced vip account managers for the different markets......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Experience in following up on the risks and complaints/suggestions of the clients... your proficiency in building and expanding relationship networks extends both internally and with clients... clients benefit from your insights on market trends and your guidance in running successful programs......

Account Specialist - Gestor/a campañas digitales
Rankia S.L

Si quieres ayudarnos a construir este proyecto como si de tu propia empresa se tratará, desarrollando productos, creando procesos, analizando y tomando decisiones ¡no lo pienses más !este es tu lugar! ¿qué hace un account specialist en rankia? cómo account specialist tendrás la oportunidad colaborar......

Responsable de Calidad
Vimap Technologies

Empresa fabricante de productos sanitarios precisa incorporar un@ responsable de calidad paragarantizar el cumplimiento de los procedimientos internos y estándares aplicables...  actualización y mantenimiento de los expedientes de análisis de riesgos, evaluación cínica ypost-market......

RESPONSABLE/OPERARIO EMBUTIDOS - 1224220
Temporing

Com/?response_id=3e3dc42a832a623696b89762801ace54requisitos del puestorequisitos:- graduado escolar... funciones:- deshacer, verificación, colocación, etiquetado, encajado y empaquetado de producto... horario intensivo mañanas de lunes a viernes... residencia en osona... clasificar y separar a mano productos......

RESPONSABLE DE INSTALACIONES ELÉCTRICAS - 1238650
Temporing

Responsable de instalaciones eléctricas - torrejón de ardoz ciudad: madrid desde temporing estamos en búsqueda de un/a responsable de instalaciones eléctricas para importante empresa del sector de la construcción ubicada en torrejón de ardoz (madrid)... requisitos: - se valorará experiencia en instalaciones......

ECOSYSTEM RELATIONS MANAGER
Fundación Valenciaport

• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • manage the relationships with the different stakeholders of the innovation ecosystem, with focus on startups, entrepreneurs, vcs and accelerators......

RESPONSABLE DE ALMACÉN - REQUENA - 1250789
Temporing

Responsable de almacén - requena - villaverde (madrid) - 1250789 ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles de responsable de almacén para importante empresa del sector ferroviario ubicada en villvarde (madrid)... rango salarial a convenir con la empresa... habilidad para gestionar las funciones......

Community manager madrid
Tarotalia sl

Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... se busca persona adaptable, constante y dinámica con posibilidad de continuidad en la empresa e incentivos por objetivos preferiblemente freelance (no obligatorio)......