Ver oferta completa

SALES AREA MANAGER (EUROPA Y MIDDLE EAST)

Descripción de la oferta de empleo

EMPRESA MULTINACIONAL ESPECIALIZADA EN EL DESARROLLO, PRODUCCIÓN Y COMERCIALIZACIÓN DE REACTIVOS DE DIAGNÓSTICO IN-VITRO, desea incorporarSALES AREA MANAGER (EUROPA Y MIDDLE EAST)Funciones:Cumplir los objetivos cualitativos y cuantitativos en su zona.Mantener la comunicación y negociación con los clientes (distribuidores) de Europa y Middle East.Explorar y analizar nuevas oportunidades de negocio con nuevos clientes.Planificar e implementar nuevas estrategias promocionales que se adapten a las necesidades de los diferentes países.Realizar viajes a Middle East (cada 1 o 2 meses) para asistir a ferias del sector y visitar a los clientes.Colaborar en la formación y asesoramiento de los distribuidores junto con el área técnica.REQUISITOS MÍNIMOS:Experiencia comercial, preferentemente en el sector farmacéutico, médico diagnóstico, reactivos para investigación… en el área de Europa y Middle East.Conocimientos de ciencias de la salud.Conocimientos de herramientas como Power BI, Excel, Office…Español e Inglés a nivel avanzado. Se valorarán otros idiomas.Disponibilidad para viajar a nivel nacional e internacional.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • NKIP Consulting
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/11/2024
Fecha de expiración
  • 03/02/2025
Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Position: head of sales department key responsibilities: lead and manage the sales team, ensuring they meet and exceed sales targets develop and implement sales strategies to drive business growth collaborate with marketing and other departments to create effective sales campaigns train and mentor sales......

Sales Development (25h)
Recruit4work SL

Identifying potential customers and generating new business opportunities for the company qualifying potential customers managing leads through the sales pipeline by setting appointments, following up on leads, and tracking progress toward meeting sales goals collaborate with the sales team to......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... clients benefit from your insights on market trends......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Technical property manager
Mvgm

Maximizar y expandir la relación con proveedores y contratistas... revisar, controlar y facilitar al cliente informes financieros y operativos (mensuales, trimestrales y anuales)... priorizar y atender todas las demandas del inmueble y sus usuarios... gestionar y fomentar la relación con el cliente......

Supply Chain Manager
Involve rh

Analizar y optimizar los procesos de logística y distribución... implementar estrategias para reducir costos y mejorar la eficiencia en la cadena de suministro... funciones: coordinar la cadena de suministro para garantizar la disponibilidad de productos y materiales... confidencial cuenta con una posición......

ECOSYSTEM RELATIONS MANAGER
Fundación Valenciaport

• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • additional benefits and bonuses... • participation in third-party-organized events and tradeshows representing opentop and fundación valenciaport......

Community manager madrid
Tarotalia sl

Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... desarrollo profesional en una empresa dinámica y consolidada con 20 años (clientes en diversos países)... manejo de herramientas de monitorización en redes y otros(analitics......