Ver oferta completa

SYSTEM ADMINISTRATOR (MICROSOFT OFFICE 365)

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Independent investment management firm based in Madrid.
Opportunities for professional development and continuous training.
¿Dónde vas a trabajar? Important independent investment management firm with their office based in Madrid.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? The ideal candidate will have experience managing Microsoft Office 365, identifying and mitigating vulnerabilities, conducting security audits, and implementing perimeter security solutions.
Additionally, the candidate should possess troubleshooting skills and a good command of English.
Main responsabilities.
Manage and maintain the Microsoft Office 365 infrastructure, ensuring its proper functioning and security.
Identify, evaluate, and mitigate vulnerabilities in systems and networks.
Conduct periodic security audits to ensure compliance of the Firm with security policies and standards, including portfolio companies.
Implement and manage perimeter security solutions, including configuring and maintaining firewalls and other security devices.
Deploy technology solutions for device management and security.
Ensure compliance with security regulations and standards, such as DORA (Digital Operational Resilience Act).
Develop new policies and procedures when needed.
Provide technical support and troubleshooting for the company's systems and networks.
Collaborate with other IT teams to develop and implement effective cybersecurity strategies.
Coordinate with IT provider.
Stay updated with the latest trends and threats in cybersecurity.
The ability to support assessment and introduction of tools or system to improve operations and growth plans.
¿A quién buscamos (H/M/D)? Bachelor's degree in Computer Science, Systems Engineering, Cybersecurity, or a related field.
At least 4 years of experience in roles related to systems.
Experience in networks and cybersecurity will be a plus.
Knowledge and experience in managing Microsoft 365.
Ability to identify and mitigate vulnerabilities in systems and networks.
Experience conducting security audits.
Familiarity with implementing and managing perimeter security solutions.
Experience with device management tools, such as Microsoft Intune.
Knowledge of security regulations and standards, such as DORA will be a plus.
Effective troubleshooting skills.
Good command of English, both written and spoken.
Excellent communication skills and ability to work in a team.
Proactivity and initiative.
¿Cuáles son tus beneficios? Attractive benefits package Competitive salary range of to euros per year + bonus.
Flexibility to work remotely one day a week.
Opportunities for professional development and continuous training.
Good working environment and collaboration with a dynamic and committed team.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 16/12/2024
Fecha de expiración
  • 16/03/2025
Gestor de Soporte de Dynamics 365 CRM
ALDIA Technologies

Experiencia en la personalización y configuración de dynamics 365 crm... mínimo 3 años de experiencia en soporte y administración de dynamics 365 crm... diagnosticar y resolver problemas técnicos y funcionales en el uso de dynamics 365 crm... otros datos del puestoresponsabilidades: soporte técnico......

ADMINISTRATIVO/A BACK OFFICE EXPORTACIONES - 1279811
Temporing

Back office del jefe de exportación... ciudad: barcelona funciones: desde temporing vic estamos buscando un/a administrativo/a back office en el departamento de exportaciones para una importante empresa del sector cárnico ubicada en vic... remuneración competitiva, de acuerdo con la experiencia, conocimientos......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1213086
Temporing

Conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... jornada completa con disponibilidad......

LAVAPLATOS/OFFICE - HOTEL 5 ESTRELLAS - 1240514
Temporing

Conocimientos en el manejo de lavavajillas industriales (de capota, de arrastre, tren de lavado, túnel de lavado) y diferentes racks según el tipo de material... mantener el puesto de trabajo en óptimas condiciones de limpieza antes, durante y después del servicio... se ofrece:- incorporación inmediata......

ADMINISTRATIVO/VA CONTABLE - 1084003
Temporing

Formación complementaria: microsoft dynamics 365 (business central), microsoft office 365 (obligatoria), nivel alto hablados y - escritos de catalán y castellano... imprescindible experiencia demostrada de mínimo 3 años en el programa microsoft dynamics365; preferiblemente business central... com/?response_id=3fd39d2d7dc9de465a74dcd65fd48c18......

Profesores/tutores (as) de Ofimática
Apprentus ltd

Desde apprenuts buscamos profesor/tutor (a) para impartir clases (online y presencial segun requerimiento) de ofimática ( microsoft word, microsoft excel-vba, microsoft access, microsoft powerpoint, outlook ) internet, sistemas operativos, y aplicaciones informáticas en todos los niveles y edades somos......

Arquitecto técnico/ingeniero de obras públixas
Remote and talent

Habilidades de redacción empleando microsoft office... elaboración de diagramas de gantt con microsoft project... elaboración de planes de obra con microsoft project... gestión de equipos de personas... modalidad de trabajo: híbrido (presencial en oficina con 2 días de teletrabajo a la semana)......

BUSINESS ANALYST
COSTA BRAVA FOODS

• languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards... • projects implementation working with all departments involved and be the local coordination of global initiatives• participate in the creation of commercial kpis • results analysis according......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Otros datos del puesto the opportunity for professional and personal growth within an innovative, high-performing and fast-moving company with flat hierarchies working alongside an experienced, successful, international and lovely team an ideal environment in which to grow with a successful start-up......