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TÉCNICO/A DE CUSTOMER SERVICE

Descripción de la oferta de empleo

¿Quieres desarrollar tu trayectoria profesional en una de las empresas punteras en logística de todo el territorio nacional?FM Logistic, es una compañía multinacional de referencia en las diferentes áreas de la cadena de suministro, en la que tenemos una cultura interna basada en nuestra historia, identidad, valores y tradiciones.En ella, resalta la seguridad, el bienestar y el desarrollo de sus empleados/as en el centro de nuestras decisiones para construir una fuerza colectiva que permita un crecimiento sostenible.Esta filosofía nos impulsa a seguir creciendo y, actualmente, estamos en búsqueda de ampliar nuestro equipo de Transporte con la incorporación de un nuevo/a compañero/a que desempeñará funciones de Técnico/a de Customer Service, dentro del área de Customer Service en nuestro centro de Illescas (Toledo). Este nuevo/a compañero/a, tendrá la misión ofrecer información en tiempo real sobre envíos, realizará el seguimiento y localización de los mismos, además de trabajar con clientes internos y externos para la planificación de pedidos, gestión de reclamaciones o reporte de indicadores del servicio.¿Por qué nos vas a encantar?-Eres una persona dinámica, con gran habilidad comunicativa y capacidad de análisis.- Te gusta trabajar en entornos ágiles.- Presentas gran capacidad de gestión de clientes internos y externos.-Tienes un buen nivel de manejo del paquete Office, sobre todo en el manejo de Excel. - Eres una persona que está familiarizada con los principales conceptos logísticos operativos.- Posees experiencia en la gestión de proveedores y clientes externos e internos.- Eres una persona comunicativa, con capacidades resolutivas. - Estás familiarizado con herramientas de gestión de transporte- Cabe destacar que eres capaz de comunicarte en inglés oralmente y por escrito. ¿Por qué elegir FM Logistic?Formarás parte de un equipo joven, motivado y con nuevos proyectos en el departamento, reportando al/la Responsable de Customer Service del área.Tendrás la oportunidad de gestionar y tener una visión completa del proceso logístico e interrelación con todas las áreas y unidades de negocio involucradas dentro de la empresa.Podrás crecer y desarrollar tu carrera profesional dentro de la compañía.Si estás buscando una oportunidad para crecer en tu carrera y liderar un equipo hacia nuevos proyectos ¡Queremos conocerte!
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Detalles de la oferta

Empresa
  • FM Logistic
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 05/11/2024
Fecha de expiración
  • 03/02/2025
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

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As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
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Digital Business Developer
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Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
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A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......

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Hexagon

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