TRABAJO ADMINISTRATIVA COMPTABILITAT BARCELONA, BARCELONA
(12 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa comptabilitat en Barcelona, Barcelona
Auxiliar administrativu/ administrativa departament comptabilitat
Mínim 2 anys en dpt... competències / coneixements: ofimàticacomptabilitatfinancer català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)...
Auxiliar administratiu/va de comptabilitat (of.27906)
Entrada i seguiment dels registres comptables del cicle econòmic dels clients- conciliació comptabilitat- preparació i presentació dels impostos periòdics, trimestrals/mensuals...
Gestionar la comptabilitat i les finances de l'empresa, incloent la gestió de la tresoreria... el/la candidat/a ideal serà una persona organitzada, proactiva i amb...
Com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... **condicions:**... si ets una persona amb capacitat d’adaptació i t’agrada treballar en un entorn d’alta exigència...
Com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Tècnic/a administratiu/va compres
Coneixements necessaris: coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar)... requisitos què esperem de tu? formació acadèmica necessària: formació...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... grup d’hostaleria a barcelona cerca un/a assistent/a personal per donar suport a la gestió personal del director...
Competències / coneixements: formació: grau en administració i direcció d’empreses, economia, finances, gestió empresarial, grau superior d’administració, finances...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a superior de projectes - auxiliar a departaments al barri del raval (barcelona)
Valorable experiència en la gestió administrativa relacionada amb subvencions, comptabilitat... gestió administrativa de diferents processos vinculats al departament...
30 plus // auxiliar juridic laboral
Condicions laborals: contracte: indefinit horari: 20h a la setmana amb ampliació de jornada a curt termini salari: 600€ bruts / mensuals tasques i responsabilitats:...
Coneixements bàsics de comptabilitat... planificació, preparació i tramitació de la part administrativa i documental de les sol·licituds,justificacions i requeriments...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?