TRABAJO COMPTABILITAT ADMINISTRATIVA
(27 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Comptabilitat administrativa
Administrativa / comptabilitat
Ganes de treballar amb equip, experiència en temes de comptabilitat i coneixements informatics... oferta de treball a la comarca osona puntualitat, respecte, responsabilitat...
Responsable dept. comptabilitat
Si ets una persona oberta, resolutiva, responsable i optimista anima't a formar part del nostre departament de comptabilitat quines seran les teves responsabilitats?...
41640 - persona auxiliar administrativa
Facturació i realització de tasques bàsiques de comptabilitat... entitat col·laboradora amb les administracions a l'àmbit urbanístic, ambiental i d'incendis necessita...
Personal administració i comptabilitat (ade)
Gestió administrativa integral, incloent l’atenció al client tant de manera presencial com telefònica... català (parlat c1 - d... funcional, escrit c1 - d...
Activitats de gestió administrativa nou
Durada: 840 hores + 80 hores de pràctiques data d'inici: data de finalització: adreçat a: preferiblement persones desocupades amb el primer cicle superat de educació...
Oferta de treball a la comarca alt empordà experiencia previa en facturació, comptabilitat o logística...
Com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Administriu/va per entitat ambiental
experiència en lús derp i en tasques de comptabilitat... tasques que realitzarà la persona contractada: gestió de la comptabilitat portar la comptabilitat...
Gestionar la comptabilitat i les finances de l'empresa, incloent la gestió de la tresoreria... el/la candidat/a ideal serà una persona organitzada, proactiva i amb...
¿Quieres encontrar trabajo?
Pensem en una persona amb formació a nivell de cicle formatiu de grau superior en administració i finances o similar i que aporti experiència en tasques de gestió...
Tècnic/a superior de projectes - auxiliar a departaments al barri del raval (barcelona)
Valorable experiència en la gestió administrativa relacionada amb subvencions, comptabilitat... gestió administrativa de diferents processos vinculats al departament...
Empleados administrativos, en general
Imprescindible: experiència en administració i comptabilitat i office... tasques: gestió administrativa, albarans, facturació, comptabilitat, nòmines i conciliació...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... organització de viatges i contractació de serveis... no somos una ett ni una agencia, nos dedicamos a la búsqueda...
Requisits: - formació administrativa... tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? t'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector?...
Funcions tasques de gestió administrativa per donar suport als diferents departaments de l'empresa: comercial, compres i comptabilitat...
• coneixements bàsics de comptabilitat i de programes de gestió de dades i seguiment de projectes (tipus crm, erp, etc... • desenvolupar tasques de gestió i organització...
Gestió comptable i financera: realitzar la comptabilitat general de l’entitat, incloent-hi el registre de factures, conciliacions bancàries i elaboració de balanços...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?