TRABAJO ADMINISTRATIVA CONEIXEMENTS BARCELONA, BARCELONA
(44 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa coneixements en Barcelona, Barcelona
Auxiliar administrativa/o compras y contabilidad
Entre las funciones del puesto estarán: compras, búsqueda de proveedores, introducción de albaranes, gestión de inventarios, archivo, auxiliar en contabilidad, cuadres...
Auxiliar administrativu/ administrativa departament comptabilitat
Mínim 2 anys en dpt... competències / coneixements: ofimàticacomptabilitatfinancer català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)...
Tècnic/a mig - compres públiques de recerca i transferència
− coneixements de la gestió per processos i per projectes... − certificat de coneixements de llengua catalana equivalent al nivell c1-mecr, marc europeu comú de...
coneixements de crm... experiència mínima d'1any en gestió administrativa... entorn tecnològic : la persona a proposar ha de ser coneixedor/a i usuària habitual...
Tècnic/a administratiu/va compres
coneixements necessaris: coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar)... coneixements d'ofimàtica: excel i taules dinàmiques...
Tècnic/a d'assessorament jurídic
Experiència i coneixements en assessorament i gestió jurídica en entitats del sector públic... coneixements del model de gestió del sistema de salut de catalunya...
Gestionar documentació administrativa... coneixements de gestió administrativa i atenció al client... competències / coneixements: coneixements d'ofimàtica, correu...
Tècnic-a prospecció empresarial- lleida
• coneixements d’ idiomes: català i castellà entès, parlat i escrit... • es valorarà el coneixements sobre el mercat de treball a lleida i sobre la normativa que...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... opcional: coneixements comptables valorats com a un plus... **condicions:**... si ets una persona amb capacitat...
¿Quieres encontrar trabajo?
Competències / coneixements: - grau- enginyeria ambiental; gestió ambiental; enginyeria de la energia; energies renovables; canvi climàtic; carboni i recursos hídrics...
Es valorará coneixements d'aplifisa i sage... com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... opcional: coneixements comptables valorats com a un plus... grup d’hostaleria a barcelona cerca un/a assistent/a...
Es valorará coneixements d'aplifisa i sage... com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements...
Tècnic/a de recursos humans relacions laborales a barcelona
coneixements informàtics: domini avançat d’excel (taules dinàmiques) i experiència amb sistemes com a3 nòmina, sage, sistema red, entre d’altres...
Suplències nadal educador/a social crae
coneixements necesaris: models d'intervenció amb infància i família... altres aspectes valorats: coneixements de funcions educatives en un crae...
Tècnic/ tècnica d’inserció i orientació laboral empresa d’inserció
• gestió administrativa de la informació vinculada al desenvolupament del projecte... o intervenció en el procés d'acompanyament i seguiment de casos...
coneixements bàsics de comptabilitat... planificació, preparació i tramitació de la part administrativa i documental de les sol·licituds,justificacions i requeriments...
Recepcionista centro deportivo
• atendre les persones usuàries per solucionar qualsevol incidència dordre pràctic... • informar les persones sobre els serveis generals i complementaris de la instal·lació...
Empleat/da atenció al client amb certificat discapacitat =ó>33% (t.11)
Formació en organització administrativa... resolució de qualsevol incidència administrativa... formació en comunicació telefònica... disponibilitat de vehicle, permisos...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?